Gå til innhold

kveldsmat


25.nov.08 og 14.07.06

Anbefalte innlegg

Er det flere her som har en så trøtt baby at man bare kan gi han pupp og legge han? Har vært på farten i hele dag og gutten var helt utslitt. Var ingen vits å holde han oppe for å gi han grøt. Er jeg en dårlig mor som hoppet over kveldsgrøten eller kan man gjøre dette en sjelden gang i mnd?

Eller kommer han til å sulte ihjel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nora hadde bare pupp og seng idag, ble litt for kort tid etter middag til å få enda ett måltid! Måltidene står jo nesten i kø gjennom dagen, jo! Jeg rekker de iallefall ikke!

Om han sulter ihjel? Tjaaa... Ikke om du holder deg til en sjelden gang en gang i mnd;-) hihi

PS Du merker det vel på natten om han blir sulten - det gjør iallefall jeg *trettogøynenegårikryss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja han våkner nok garantert føre 12 ikveld til pupp, men det er jo bare kos :)

Nei, det skjer høyst en gang i mnd at vi er på så mye besøk ;)

Ga han middag halv 5 og da var han fort mett.

Fikk kanskje litt mye mm idag, men egentlig ikke noe mere enn vanlig.

Jaja, han har jo nok på kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom hender det at vi bare må finne pysjen og en flaske og putte henne i seng. Prøver vi med grøt blir det bare hyl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, alt kommer liksom an på når de sover iløpet av en dag også. Hvis de sover over middagstiden en dag blir det liksom ikke tid til den, så jeg håper det retter seg etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie har vært syk og da har hun ikke villet ha de vanlige måltidene med fast føde, og det merkes godt om natta. Sovner 19, men fra 23 er hun våken hver halvtime...I dag sovnet hun 18.30, men er lys våken nå, ga opp å få henne til å sove, så hun sjarmerer pappaen sin nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har hendt flere ganger at emil ikke har villet ha kveldsgrøten. Da har han ofte fått sen middag, så da får han bare pupp før han sovner. Spiser seg mett og god der. Så ikke stress med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...