♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 .... Gullet har masse luft i magen....Og jeg har blitt anbefalt denne såkaldte amme-te'n fra apoteket... Har kjøpt den og startet i dag, men er det noen her inne med pos erfaringer?
mammasgojente Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 hei! emma var en del plaget med luft de første månedene og da drakk jeg en til to kopper om dagen... jeg merket stor forskjell og dersom jeg holdt opp noen dager så ble hun plaget igjen... men har også mye å si hva jeg spiste fant jeg ut... så ta også en sjekk av kostholdet ditt... men kan absolutt anbefale ammete og den virker ganske fort.. og du kan også gi gullet litt på en teskje (når den er kald)... det er ikke noe skumle ting i den lykke til!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Ehhh, ikke gi baby på under 1 år amme-te, det inneholder nesle!!!!!!!!!!!!!!!! Grønnsakene spinat, rødbete, bladselleri, nesle og mangold inneholder mye nitrat. Dette kan omdannes til nitritt. Nitritt hindrer transporten av oksygen til kroppens celler. Spedbarn er spesielt utsatt fordi de opptar nitritt raskt i blodet. Vent derfor med å gi barnet store mengder av disse grønnsakene til barnet er over ett år gammelt. Vær litt forsiktig med å slenge ut råd uten peiling!!! Ellers vil jeg si at jeg er veldig fornøyd med amme te!
Zupermam Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 drikk ammete og gi MINIFOMdråper til kid´n før hvert måltid. Hjelper kjempemye!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Hjalp her, som over er så gav jeg han også 1 ts når den var kald. Da proppa han masse! Ble anbefalt det på helsekost og han har ikke tatt skade av det!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Fant ut det om nesle/amme-te til barn under ett år på matportalen.no, som er informasjon om mat fra offentlige myndigheter, Sosial- og helsedirektoratet. Tror jeg heller vill tatt de på ordet enn en dame i en helsekostbutikk! http://matportalen.no/Saker/1134387213.58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå