Gå til innhold

Er det bare jeg som har hengt her inne i 'heeeeeeele' dag?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp, har vært litt til og fra i hele dag, jeg også! Men mellomsten ble syk og måtte hentes fra barnehagen - og da ble det litt mindre tid, ja! Hun var ikke mer syk enn at hun kviknet til etter å ha fått se en film på soveskinnet til Nora med et pledd rundt seg - og litt falsk krupp natten som var!

Men jeg rekker jo ikke å skrive så mye når jeg bare er såvidt borti pc-en, da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har såvidt vært innom bare idag, jeg som pleier å være kjempe oppdatert...

Men må vaske og rydde som bare det frem til torsdag, da kommer det en fotograf og en takstmann å ser på leiligheten våres (skal selges)...

 

Men nå er det pause og dibbetid på mor mens lillegull sover og pappa'n er ute en tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å gjøre klar leiligheten til å selges da:-) Det er faktisk viktig at bildene blir bra slik at leiligheten fremstår som et bra salgsobjekt! (uten at jeg er noen ekspert da, men er ofte innom på finn.no - og der ser man forskjell på de som kan det og ikke kan det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg trenger å følge med på flere tv-serier jeg :-) Kun onsdag og torsdag jeg følger med på tv'n...

 

ha,ha steg 1 på veien til å få et liv: Se mer tv! Ja, særlig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg inne hele dagen føltes det ut som, men i dag hadde samboeren tatt med dataen på jobb og ikke koblet opp den andre, så da fikk jeg ikke kommet meg inn før han kom fra jobben. Så da gjorde jeg masse husarbeid når Sofie sov istedet, vært flink i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...