Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Snuppa er nå 6 måneder og skeptisk som aldri før, nesten litt slitsomt. Var ikke slik før, da elsket hun å bli smilt til og dullet med av alle og enhver, men de siste ukene må hun ha minst 15 min kritisk observasjon av tom besteforeldre, sittende hos mor eller far, før det er trygt å sitte på andres fang.. deretter går det heldigvis greit. Håper bare hun snart vokser dette "tullet" av seg. I dag var frøkna og pappaen på tur, og inni heisen kom to andre folk, og da en av dem prøvde seg på et smil og et hei til henne, begynte underleppa straks å vibrere og pappa måtte snu henne mot seg. koselig :-)
mamo82 *2 jenter* Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Maren er også 6 mnd nå, og vi har det på akkurat samme viset. De vokser det heldivis raskt av seg, har jeg blitt fortalt... )
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Snuppa mi er 6mnd og 3 dager gammel, begynte å bli skeptisk på juleaften, hehe
Gail Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Dette er helt normalt og vil gå over av seg selv etterhvert:) Min datter på 10 mnd er veldig skeptiske til enkelte fremmede,men det er vel bare noe som hører med. De aller fleste babyer går gjennom denne fasen,noen i større grad enn andre. Er en del av utviklingen:)
~mamma~ Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jenta vår begynte allerede da hun var 3 mnd. Kjedelig!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 ja, det er vel det, men jeg prøver likevel å si til pappaen at det er lurt om han fortsetter i barselgruppen (som kun består av damer foreløpig, da jeg er eneste som er tilbake i jobb,hehe) slik at hun stadig ser andre bebiser og voksne, men han er ikke helt med på den :-)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Lille gutten her er nå 4 mnd og har vært skeptisk siden han ble 6 uker!!! Ikke moro nei.. liker seg egentlig kun hos mor og far;) og han er mest redd folk med briller... Får håpe at det går over....
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Gutten min startet sånn da han var ca 5,5 mnd gammel. Litt bedre rundt 7 mnd men ved 8 mnd ble det bare mye verre igjen. Nå er han 10 mnd og fortsatt super skeptisk/ separasjonsangst. Ingen andre enn søsken, pappa og mamma får holde han. I tillegg må folk holde seg på avstand, Kommer de for nære ansiktet hans, så hyler han og de kan bare glemme å ta på han. Håper det gir seg snart!
Mikroline Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Lillegutt er også 6 mnd, og er begynt å bli svært skeptisk til ukjente. Men det tok kaka tidligere i kveld. Da ble han livredd sitt eget speilbilde, og hylte... Heldigvis er han veldig tillitsfull når han først har studert de andre litt. Og det varierer litt etter formen. Er han våken og mett og i godt humør, er han mindre skeptisk enn når han er sulten eller trøtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå