Jomfru79 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Helt fantastisk å høre hjertelyden, selv om jeg har sett hjertet 3 ganger allerede på UL. Tok det opp på tlf, og hører på det mange ganger om dagen.. Deilig lyd! Som vanlig er jeg "stor" Ligger tilogmed over det grønne skraverte over den røde på SF-kurven.. Noen andre.? Er 15+5
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 jeg var hos jm når jeg var 12+4, fikk høre hjertelyd. har også tatt det opp på telefonen =) men hun målte ikke sånn SF på meg...jeg har født en gang før,og kan selv kjenne at livmoren har kommet over skambenet,den er lengre opp enn det står i bøker at det skal være, så ville egentlig hatt ett mål..
*RutIetutt* Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Jeg var på kontroll da jeg var 14+5 (er 15+4 i dag) og da var sf-målet mitt 15 cm...så over det skraverte feltet jeg også...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Var hos henne første gang i dag...Deilig å høre hjertelyden ja Fant den m en gang!! Hun ville ikke måle SF på meg...sa d ikke var vanlig å gjøre før i uke 24..Jeg er 15+5 i dag...Men hun bare så på magen og sa at den så helt normal ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå