Pooosi Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 hvor lenge skal jeg amme før mat? lillegutt er litt over 6 mnd. Han får formiddagsgrøt, middag og kveldgrøt, før måltidene ammer jeg for å holde produksjonen oppe, men hvor lenge er det vanlig?
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg ammer ikke før mat.. Da vil hun ikke spise. Så hun får tilbud om pupp etter maten, noen ganger vil hun ha,m andre ikke. Og det er jo ikek vits å holde produksjonen oppe mer enn det de skal ha. Så det går helt fint her. Nå ammer hun kasnkje 2-3 ganger i døgnet. Drikker vann til maten. Født 22.juni=)
katty Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Jeg ammer etter jeg har gitt mat jeg ellers spiser hun dårlig med fast føde.
Pooosi Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 ok..får prøve å la være å amme før mat, tror jeg er litt hysterisk når det gjelder melka, har alltid vært så redd for å ha for lite...hehe
katty Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg skjønner hva du mener, men det vil justere seg selv etter etterspørselen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå