Thea og Erle Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Sitter her å tenker på hvor mye glede disse barna gir oss. Har selv tre stk som fyller hverdagen min. Men synes det bare skal bli så deilig når lillejenta sitter i sportsvogn og kan gå over til litt fast føde som feks gnage på brødskive selv. Få en bolle i byen. For da får jo jeg enda bedre tid til alle barna mine. For ikke snakke om når det blir varmere i været og det går an å sette seg i parken for å gi mat. Da blir det lettere med mindre klær samt en jente som da er så stor at hun kan sitte selv og bli virkelig underholdt av det rundt seg. Kanskje kommer en til å savne at hun kunne ligge helt stille inntil meg og bare kose og kjenne kroppsvarmen samt den deilige babylukten. Måtte den lukten vare lenge for jeg skal ikke ha flere barn. Men først og fremst så gleder jeg meg til at jeg og mannen min skal ut og ha kosehelg i Oslo med Shopping og Indisk i slutten av mnd. Og det er så viktig å glede seg til noe hele tiden. Hva gleder du deg til da?
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg gleder meg til neste gang jeg skal treffe jentene fra Drammenstråden jeg:) Og neste "mammaklubb" treff. Utover det gleder jeg meg til dåpen som er 18 feb.
Thea og Erle Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Har du vært og sett på lokalene nå ? Blir dere mange? Kommer de fra Danmark også da?
Tiddelidu Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg gleder meg til at han har glede av å være med meg rundt omkring. Også gleder jeg meg til å kunne "herje" med han, tulle litt skikkelig. Gleder meg også til han sitter selv og kan sitte i tripp-trapp-stolen sin og spise middag med oss =)
Rut Bram Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Gleder meg til gullet klarer å sove hele natten!! ;-) Og til hun blir så stor at jeg kan reise en weekend til Oslo for å besøke venninnen min, eller på langhelg til utlandet uten barn og uten å være bekymret for at hun har det bra...! og såklart til våren og sommeren, når vi kan være ute i hagen vår eller i parken og nyte livet uten for mye innpakning :-D
Thea og Erle Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. februar 2007 Ja det er deilig og kunne få være litt bare en selv for noen dager også, uten barn. Få litt overskudd som barnet igjen drar nytte av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå