tre små:-) Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 ...fra storebror Edvard til alle bebiene. Jeg synes at Nora er liten og søt! Og jeg liker alle bebiene i hele verden! Hilsen Edvard, 8 år PS fra Mamma: Den skal tidlig krøkes, som god dibber skal bli - også gutt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Så kjekt med hilsen! Du må være verdens beste storebror :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 6. februar 2007 Tusen takk for at du sa det! Mamma synes også jeg er verdens beste storebror! Hilsen Edvard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. februar 2007 #4 Del Skrevet 7. februar 2007 Så flink han Edvard er til å skrive, da! Fint at du lærer ham opp til å dibbe tidlig! Det er litt mangel på mannfolk her på disse sidene (om vi ikke skal regne med babyene, da) Lurer på om mennene våre kommer til å sitte og dibbe like ivrig mens de har pappaperm, jeg?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå