Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere enn meg som ikke har kjent spark ennå? Og som er usikre på om de i det hele tatt her kjent bevegelser? Er 21 uker i dag (babyen er 19 uker), og førstegangsgravid

Videoannonse
Annonse
Gjest MammaTil2 & LynVingen
Skrevet

Er i min 20. uke og har fortsatt tilgode å kjenne noe særlig bevegelser - og dette er min 3. Begynner å bli frustrerende, selv om jeg vet at det kommer - er bare at jeg har kjent liv tidligere med de to første c",)

Skrevet

jeg kjente bevegelser tiiidlig, men første sprarket kom om kvelden fredag den 8 des.. da var jeg 18+5...

etter det har jeg kjent daglig liv... opp ¨ ned hvor mye, men alltid noe.. (dette kan ha noe med at jeg i teorien er annengangs)..

men leste spørsmålet helt feil..

dete r ikke uvanlig om du ikke kjenenr noe ennå...

men det kommer :)

dete r så individuelt fra person til person. . år du først har kjent det første sparket, så vet du helt sikkert at det er bebyen..

Skrevet

Hei!

Jeg har det akkurat som deg....!

Har ikke kjent noen spark enda og er idag 20 + 2 med min første...!

Har vært 2 ganger på UL og så en veldig aktiv liten pike senest i forrige uke. Så prøver bare å være tålmodig...! Det kommer vel snart...! Foreløpig kjenner jeg bare litt murring i magen innimellom, men synes det er vanskelig å si om det er "vanlig rumling" eller lillepiken som rører på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...