Gå til innhold

Skremmende å føde?

yllena

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt utallige historier om jenter som har hatt mareritt-fødsler osv, og vet jo at det gjør vondt og at det er fryktelig skremmende og sånn!

Men jeg har det sånn- at jeg faktisk bare gleder meg til riene kommer. Jeg gleder meg til å føde, rett og slett!

Det eneste jeg er redd for, er komplikasjoner og at ikke alt er OK med baby.

Noen andre som bare gleder seg:)

Fortsetter under...

jeg gleder meg også!

Klart det blir vondt, klart det er litt skummelt.

men jeg tror det er en fantastisk opplevelse likevel, så lenge det går bra!

jeg har hatt en drøm om fødselen så langt. og det var faktisk en utrolig fin drøm. Drømte at jeg hadde kontroll, at det var rolig og hyggelig, og veldig fint alt i alt.

Etter den drømmen har jeg slappet helt av i forhold til det..

klart, det er lenge til, og jeg kommer sikkert til å tenke mer på det når det nærmer seg. men jeg liker denne følelsen nå. Bare vente. se. La kroppen, naturen og instinktene styre, under veiledning av jordmor..

blir sikkert en veldig spennende opplevelse!

Og tenk å kunne gjøre noe så utrolig som å føde da!

Møte urkreftene lissom.. hehe

Annonse

Glede meg ågså sinnsykt masse!:)

Før eg bei gravid så tenkte eg mest på fødsel som skrekk åg gru, men no så e d liksom en realitet, nåkka man skal gå igjennom uannsett, åg d e jo da man får hilse på den lille prinsessa mi, så seff glede man seg jo:)

Klart d blir vondt, åg skummelt, men vi e jo trossalt bygd for å føde:)

Har allerede drømt at eg har født tre ganga...første gangen så drømte eg at eg fødte en liten grønn slimaktig mark... andre gangen drømte eg at eg fødte åg måtte amme to kanina, ågså bei eg sjøl tell en kanin..

Åg tredje gangen så drømte eg at eg lå å fødte i sykehussenga, ågså fikk eg den lille snuppa mi på magen, åg d e den finaste drømmen eg har hatt, hadde gåsehud når eg våkna den mårran:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...