A:1977 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Flere enn meg som ikke har kjent spark ennå? Og som er usikre på om de i det hele tatt her kjent bevegelser? Er 21 uker i dag (babyen er 19 uker), og førstegangsgravid.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 hei.. jeg er 21+2 idag og har kjent spark en liten stund nå.. men dette er veldig forskjellig.. legen min fortalte meg at det er mange som ikke kjenner noenting før i uke 22. men det er ikke umulig at du har kjent liv uten å vite at det er det.. man vet jo liksom ikke helt hva man skal kjenne etter. i begynnelsen er det som oftest bare litt små bobling.. men når det sparker ordentlig for første gang da er du ikke i tvil om hva det er..
first-timer82 Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Hei Jeg var 20 uker på lørdag.. har fortsatt ikke kjent noen ting... Jeg ¨venter og venter jeg også.. Jeg er også 1.gangs. Det kommer nok snart får en håpe.
Spent!!! ♥ Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Jeg kjente små bobler i uke 18, var veldig usikker på om det var babyen eller bare "romling", men nå vet jeg sikkert at det var det lille nurket som beveget seg. Er nå 21+1 og kjenner spark utenpå magen i tillegg,har kjent det i en liten uke. Den stolte papppa kjente det også i går, stor opplevelse
mammaigjen:-) Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 jeg er 21 uker, førstegangs og kjenner spark hver dag. kjenner sparkene utenpå magen, og noen ganger beveger tilogmed magen seg der babyen sparker. ganske kuult :-). tror den lille stuper kråke der inne
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 11. februar 2007 #6 Skrevet 11. februar 2007 Heisann! Jeg og er i uke 21...noen ganger kjenner jeg mer enn andre ganger....lite i går og i dag...men når han sparker, kan det kjennes utpå magen...selv om det er sjeldent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå