Gå til innhold

Er det mulig???


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt to brystbetennelser på to uker og trodde det var nok dritt på en stund, men neida! Da jeg skulle bære vogna inn i bilen i stad for å dra ut for å handle smalt ryggen min, og jeg ble liggende på snøen ubevegelig. Klarte å få Mia ut av bilen og karre meg inn før jeg ringte mannen min og han tok taxi hjem fra jobb for å hjelpe meg. Dro da til legevakten hvor de mente at jeg burde ringt sykebil siden jeg ikke klarte å gå... Ble proppa full av smertestillende og fikk sprøyte og greier, og nå er jeg blitt sykmeldt! Det er godt gjort når man har permisjon. Sitter nå her låst fast i stressllessen og klarer ikke å rikke meg en tomme, mens jeg stapper i meg smertestillende. Noen som har hatt en bedre dag i dag, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg. Makan til uflaks. Så pyton når du skal ta den av et lite barn... Du får ha god bedring. Så håper jeg at det går fort over:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg !!!!

Godt du fikk sykmelding da, så du slipper å bruke av permisjonen din på dette.

Riktig god bedring !!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, ikke gøyt det er...

Har brystbetennelse jeg og for tiden...sinnsyke greier...

Har merket at jeg sliter med ryggen..men har ikke vært så uheldig som deg...

Skulle ønske jeg kunne gjøre noe...

Ikke kjekt når du har hatt så mye....

Håper det blir bedre for deg fremover....

God bedring...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er kjipt! Føler med deg og krysser fingre for at det går fort over.

Men du har jo et lite lyspunkt, den lille og mannen hjemme.

God bedring! Sender over en oppmuntringsklem og et lite smil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, det hørtes ikke noe særlig ut... Får mannen din være hjemme da eller? God bedring hvertfall.. Trøsteklem til deg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tanken på at ryggen kan gå føyken har faktisk slått meg når jeg driver og lesser den store vogna inn og ut av bil hver dag............... føler med deg, ryggen min er råtten i utgangspunktet så jeg har tilbragt mang en time stiv som en stokk i senga!! :))

 

god bedring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det hørtes fælt ut! Håper mannen din har fått sykemelding eller noe også da, sånn at han kan være hjemme og ta seg av babyen. Høres jo ut som det kan bli litt vanskelig for deg!

 

Håper du blir bra snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff stakkars deg:( Ønsker deg god bedring og sender en trøsteklem!

 

Hvordan er det når du blir sykemeldt, går da mannen din inn og overtar permisjonen da eller? Hvordan gjøres dette hvis vi blir så syke at vi ikke klarer å ta oss av babyen våres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle god bedrings hilsener! Det varmer masse! Mannen min har overtatt permisjonen noen dager mens jeg er symeldt, men jeg må visst sende en utvidet legeerklæring til NAV der legen forklarer at jeg ikke kan ta vare på babyen alene. Mye styr for et par dager...

Mannen min bar inn vogna i dag og jeg glemte jo helt at jeg hadde lesset opp vogna før jeg bar den inn i bilen, jeg hadde nemlig slengt på noe greier jeg skulle bytte i butikken som veide over 10 kg! Kanskje ikke så rart at ryggen takket for seg? Går det an å være så idiot? Det positive er at mannen min er hjemme sammen med meg og jeg blir vartet opp som en dronning! hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...