CaMaChMa Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Det står at en skal legge ved legeattest om termindato...... Er det nok å legge ved kopi av helsekortet, eller må det legges ved egen legeattest?? Takker for svar.......
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg ville spurt lege eller jm om en attest - det står jo mye på helsekortet som andre ikke har noe med.
missamor proud parent.:) Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Det skal holde med helsekortet...gjør ihvertfall det når det gjelder engangsstønad..
hjerte Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg tok bare en kopi av det papiret vi fikk på ordinær ultralyd, der står jo f.nr og termin. Det holdt her ihvertfall:) Som de sier, på helsekortet står jo mye info de ikke trenger hos nav
MartinFelipe07 Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg fikk beskjed om å få det fra lege. Men helsepersonellet på legekontoret sendte det til nav.
Gaara Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Det var nok med kopi av gravidkortet til meg.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 skal være nok ja.Skal gjør det jeg også..skal ikke til legen får slutten av mars nå og går ut 9april..så tenkte og sende det inn no snart og da kopiere jeg det bare på jobben.
emma81 Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Det holder å legge ved det arket du fikk på ultralydundersøkelsen din:)
2 gutter og 1 jente Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 du kan få et skriv av enten legen din eller jordmor. Så slipper du å gi andre opplysningen om alt mulig, som vekt og blodprøveresultat. Det har jo ikke de noe med. Alt de skal ha er termindato! men du kan selvsagt bruke helsekortet, det er jo helt opp til deg det.
jippii Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Da jeg leverte inn søknaden spurte jeg om det holdt med helsekortet som "attest"...og jeg fikk til svar at det gjorde det. Fikk beskjed om at "attest"var egentlig en trykkfeil, og at det skulle stå "helsekort".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå