Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hva kan være galt? Skal på nye undersøkelser, men er redd for at det er noe galt med øynene hans? Vært mer sutrete og lei seg i det siste - og får liksom ikke helt blikkkontakt med han lenger. Noen som har opplevd det samme? Helsesøster ville ikke spekulere sa hun - skal til øyenlege og så EKG. Kan det bety at de tror det er noe m hjernen? Synes vi fikk lite info, og var for sjokka til å spørre mer i dag.
Expat Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Det kan vel være mye forskjellig det... Det er noen barn (og voksne!) som ikke liker å bli sett rett i øynene. Kan han titte på bøker og slik, da? Sitte på fanget og kose?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Uff får håpe det ikke er noe alvorlig. Men det er ikke slik at det er vanskelig og ha kontakt med barnet på noe måte? Tenkte på sånne "glasskulebarn" Husker plutselig ikke hva den sykdommen heter, men søsteren til av ei venninne av meg fikk en gutt som har dette... Uff nei dette skulle jeg sikkert ikke nevnt. Men er kontakt imellom dere der er det sikkert ikke det... Ønsker dere lykke til, og være fortvila er ikke noe gøy...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Vår datter på et år sitter aldri på fanget og koser, og ser heller ikke i bøker. Bare kaver og styrer. Hun ser også sjelden i ro på noen, hva kan være galt da tro?
Expat Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Det var det jeg mente, det kan være en hektisk fase og kan gå over. Fint at han får sjekk, da, HI. Mannen min har ikke skarpt punkt på det ene øyet, det kom av veldig forskjellig styrke på øynene. Veldig langsynt på det dårlige. Hadde han fått briller som veldig liten og hatt dem hele tiden hadde han antakeligvis vært ok nå. Og det er jo, når det behandles, noe man enkelt kan håndtere.
Mamman til gullet og klumpen Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 En gutt jeg kjenner festet ikke blikket, viste seg at han var veldig nærsynt og må ha briller. Han tok også en masse undersøkelser, bl.a EEG, og også MR skanning tror jeg, foreldrene ble veldig bekymret i alt styret- men altså ingen hjerneskade. Trrenger bare briller etterhvert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå