Gå til innhold

Canesten stikkpiller....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en soppinfeksjon og prøvd kun canesten kremen. denne funket ikke, men legen sa at jeg kunne ta stikkpillen også. jeg er 39 uker på vei, og lurer derfor på om jeg faktisk kan ta denne stikkpillen. stoler ikke på legen min i det hele tatt... spurte han om det var farlig å ta stikkpillen hvis jeg har en liten åpning allerede, da sa han bare at han aldri hadde hørt om at noen hadde åpning før riene var i gang..(?) noe som høres helt sykt ut.. har jo lest mange steder at noen går med liten åpning ganske lenge..

er det noen som vet om jeg kan ta pillen selv om jeg eventuelt har litt åpning? noen som har tatt denne stikkpillen så sent i svangerskapet? Blir glad for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du kan bruke stikkpillen men ikke med inføringspinnen , bruk pille og krem i løpet av noen dager er du fin . lykketil

Skrevet

Tror jeg ville snakket med en gynekolog, jeg går til gynekolog og hun har sagt at jeg helst ikke skal bruke stikkpiller.. Eller du kan ringe en helsestasjon, jordmor, du bruker..

Skrevet

Jeg hat brukt stikkpillen i alle tre svangerskap - men i det første lurer jeg litt på om det var den som startet fødselen - vannet gikk i alle fall noen timer etter at jeg hadde tatt pillen. Var da i uke 39 - og sikkert "moden" for fødsel. I det forrige og dette har det bare vært en lettelse å bruke canesten stikkpille! (Tror det er slik at du reduserer faren for trøske jos den lille også, dersom du er "soppfri" under fødselen - en stor fordel!) Jeg ville tatt sjansen - hvis jeg var deg. Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar :) Ja, hører så mye forskjellig, og er så redd for å gjøre noe som kan skade babyen... tror jeg prater med jordmor imorgen, siden jeg skal dit alikevel;) Thanks girls:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...