Gå til innhold

Dere andregangs mammaer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer...har dere i det ene svangerskapet spist helt forskjellig og hatt lyst på forskjellige ting (fek.gal etter sjokolade i det ene ikke spist noe sånt i det andre) og fått samme kjønn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Det vil si nr to er ikke ute helt enda, men det var ganske tydelig at det er ei tulle inni der, og det har jeg også fra før. Veeeldig glad i søtt denne gangen, sist var det frukt og juice og salt, lite søtt.

Skrevet

Er to helt forskjellige svangerskap både kostholdsmessig og fysisk form, men det skal visst komme nok ei jente denne gangen også.

mvh

Skrevet

Ikke akkurat det du spør om, men mine svangerskap har vært ganske like, hatt lyst på søtt begge gangene, men fikk jente først, og nå har de sagt det blir gutt på to ultralyder så får vel tro på det....

Skrevet

Mine svangerskap har ikke vært så veldig like.. Sjokolade og søtt fyser jeg på hele tiden :) - så kan nok ikke gå ut i fra det. Men sist var jeg veldig kvalm, det har jeg knapt vært nå, og i tillegg har jeg fått de jura, men merka ingen forskjell sist..

Og det er en gutt denne gangen også.. :)

Skrevet

Det har vært ganske forskjellig første og andre gang. Med førstemann kasta jeg opp hver eneste dag og ble dårlig av det meste. Denne gangen har eg bare vært kvalm til tider, men hatt forferdelig bekkenløsning. Men det blir visst en gutt til!

Skrevet

Totalt forskjellige svangerskap, både kostholdmessig og fysisk. Vet ikke hva jeg får denne gangen, så det var kanskje ikke så mye hjelp likevel...

Fikk jente sist, og var totalt fysen på frukt, frukt og atter frukt. Denne gangen bare MÅÅÅÅ jeg ha sjokolade, brus og junk food, og tåler ikke frukt.

Så det blir spennende å se hvem som kommer! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...