cambaby*20.juli-06* Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei. Er d noen som har reist te utlandet me babyene? korsn papirer må en ha med når vi skal ordne pass te gojenta? Håpe noen kan hjelpe mæ , må få ordna pass te ho før vi skal reise te Paris i Mars..hehe..vi glæde oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Ta med fødselsattesten hennes, det holder. Og så må du ha et passbilde av henne hvor hun ser rett fram og begge ørene synes:-) Lønner seg å ta hos en fotobutikk hvis de tar, i fotoboks er det sjelden det blir bra med en gang, og da kan det fort bli dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma`n te Kaja Skrevet 6. februar 2007 #3 Del Skrevet 6. februar 2007 Husk at begge foreldrene må være med.. ellers må du ha med fullmakt fra pappa`n.. hvis du ikke har foreldreansvar alene da Og lønner seg nok å ta bilde i en fotobutikk eller hos en fotograf ja.. men det går nok bra.. Kaja var 2 mnd da vi laga pass til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cambaby*20.juli-06* Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 6. februar 2007 Takk for svar ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 6. februar 2007 #5 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg skal og ut å reise i år, så det holder å ikke lage pass? Når MÅ man lage pass på politistasjonen da? Alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma`n te Kaja Skrevet 6. februar 2007 #6 Del Skrevet 6. februar 2007 alle må ha eget pass hvis man skal til utlandet.. uansett alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 6. februar 2007 #7 Del Skrevet 6. februar 2007 åja, så først nå at det sto når man skal ordne med pass.............trodde det sto når man skulle reise. Da tar jeg passbilder litt nermere avreisen. Hvor ofte må man bytte passet på de små? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma`n te Kaja Skrevet 6. februar 2007 #8 Del Skrevet 6. februar 2007 Passet er gyldig i 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010barn :) Skrevet 6. februar 2007 #9 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg fikk beskjed om jeg måtte ha med babyen på politihuset i tillegg til passbilder og begge foreldrene viss samværsrett eller fullmakt fra den andre forelderen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå