Gå til innhold

PASS?!


cambaby*20.juli-06*

Anbefalte innlegg

Hei. Er d noen som har reist te utlandet me babyene? korsn papirer må en ha med når vi skal ordne pass te gojenta? Håpe noen kan hjelpe mæ , må få ordna pass te ho før vi skal reise te Paris i Mars..hehe..vi glæde oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta med fødselsattesten hennes, det holder. Og så må du ha et passbilde av henne hvor hun ser rett fram og begge ørene synes:-) Lønner seg å ta hos en fotobutikk hvis de tar, i fotoboks er det sjelden det blir bra med en gang, og da kan det fort bli dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at begge foreldrene må være med.. ellers må du ha med fullmakt fra pappa`n.. hvis du ikke har foreldreansvar alene da :)

Og lønner seg nok å ta bilde i en fotobutikk eller hos en fotograf ja.. men det går nok bra.. Kaja var 2 mnd da vi laga pass til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal og ut å reise i år, så det holder å ikke lage pass?

Når MÅ man lage pass på politistasjonen da? Alder?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åja, så først nå at det sto når man skal ordne med pass.............trodde det sto når man skulle reise. Da tar jeg passbilder litt nermere avreisen.

Hvor ofte må man bytte passet på de små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om jeg måtte ha med babyen på politihuset i tillegg til passbilder og begge foreldrene viss samværsrett eller fullmakt fra den andre forelderen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...