cambaby*20.juli-06* Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 hei, vi skal ordne pass te gullet, noen som vet ka vi må ha med av papirer? tar d lang tid før man får passet? bor i bergen..
katty Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Hei. Dette vet jeg alt om...he he, har akkurat prata med politikammeret om det:o) Det tar ca.10 dager så sant det ikke er lange "køer". Babyen må ha godkjent bilde uten en mine i ansiktet og riktig bakgrunn (dette ordner en fotograf) ellers må du ha med fødselsattesten og pappan til barnet eller pappans fullmakt+legetimasjon. )
cambaby*20.juli-06* Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 Tusen Takk for svar. UPS, kan bli vanskeli å ta bilde av ho uten at ho smile eller lage grimasa..hehe. kan bli arti hos fotografen gitt..d va jo billig for pass, har hørt at d koster d samme som voksen, husker ikke kem som sa d, men ..Flott hvis d koster 420..yippi..;O) glæde oss te å reise..
katty Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg hadde også hørt at det kosta det samme som voksne. Skal si jeg ble glad for å høre noe annet:o) Jenta mi er også sånn at hun smiler så fort kamera rettes mot henne, men fotografen klarte det faktisk...helt utrolig:o) God tur da.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå