Gå til innhold

Vekt... på bebyen...


Simen og Julie

Anbefalte innlegg

på fredag var jeg på helsestasjonen for lillegutt hadde ikke sovet mer enn 30min i strekk på 18 timer... fikk da beskjed om at han hadde kolikk... syntes dette var rart og fikk beskjed om å komme tilbake på mandag...

dro dit på mandag og fikk beskjed om å veie lillegutt... (23jan veide han 5740g) veide han og han veide 5785g det ville da si at han hadde gått opp 45g på 2uker er veldig lite og da fant helsesøster ut at det ikke var kolikk i lika vel... hvorfor sa hun først at det var kolikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da en merkelig konklusjon av hs syns jeg:/ Hmm. De er ikke særlig flinke til å lytte til mødrene disse helsesøstrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har han gått opp kun 45gram på 2 uker?

 

Jeg veide sønnen min i dag, må veie han hver uke siden han går opp så lite i vekt. Veide han i dag og han har gått opp kun 10 gram på en uke.

Jeg har jo masse melk, men han gulper mye.

Skal gi han et måltid med mme eller mm ekstra å se hva som skjer, men kan være feil med lukkemuskelen eller at magen ikke er ferdig utviklet. :(

Jeg synes det er så forferdelig at han ikke går ordentlig opp i vekt, storebroren hans så jo ut som en sumo-bryter da han var 1 mnd gammel.

 

Han var 4394 da han ble født 1.jan

I dag, 5,5 uke gammel veide han 4550 gram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...