Gå til innhold

Juni: Dette med soving på natta gikk jo SÅ bra...


Tita&Tage

Anbefalte innlegg

etter at vi startet med nattavvenning for ei uke siden. Det har gått som en drøm!

 

Helt til snuppa vekte meg i natt og sto i senga si. Hun skrek ikke, bare rusket i dyna mi gjennom sprinklene. Smilte fra øre til øre!!! Hun reiste seg hvert minutt resten av natta, mens jeg la henne ned. Ikke mye søvn her i huset nei.

Akkurat samme i dag også. Hun reiser seg med en gang jeg legger henne, og står og roper. Har ikke sovet et minutt på hele dagen!

 

Verste er at hun er så fornøyd at jeg har vanskelig for å la være å le....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei! Så synd!

Jeg vet ikke hva det skyldes. Kanskje hun bare har oppdaget at det går an å stå i senga, og synes det er spennende? Vel, en eller anen gang må hun nok ha søvn, og da er det beste å prøve å "holde seg hard", tror jeg. Ikke lurt å la henne få viljen sin. Vi har brukt nattpose på gutten fra før han begynte å rulle, så han har ikke kommet på at det går an å snu seg i senga. På eldstejenta brukte vi seler i vogna etter at hun begynte å reise seg, slik at hun ikke skulle falle ut. Det er vel mulig å bruke i senga også.

Håper det ordner seg!

Trøsteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...så kjedelig! selv om det ikke hjelper deg nå: så går det nok over:) Ikke det at jeg har peil...men har hørt litt om at når de finner ut av at de kan stå i senga så er det fryktelig gøy en periode!?!? mathias har sovet i sånn pose siden han var ca 4-5 mnd og han har akkurat begynt å snu seg i senga...reise seg opp tror jeg ikke han klarer med den posen...eller jeg HÅPER han ikke klarer det:)

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har også hatt nattavvenning. gik helt over all forventning de første 3 nettene. etter det har det vært et sant h*****. han vræler og vræler på natta. og jeg er klarer ikke at han skal gråte. så det har vel vært 2 skritt fram og 1 tilbake. men mistenker sterkt at det er nye tenner på gang også, så det er kanskje ikke så rart likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er natt sovinga også gått rett til h.......nå sover han to timer og våkner med et infernalsk hyl og jeg bruker timer på å roe han igjen....,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...