Gå til innhold

bruk av strimmeltester fra billige-tester.no

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har også kjempe god erfaring med dem... de er nesten like treffsikkre som alle andre tester jeg har brukt...

eks nå sist... 11 dager etter el, fikk jeg positiv med cb digital, og dagen etter var det helt klart en strek på billigtesten.. og streken ble sterkere og sterkere for hver dag jeg testet... så de slår bra ut... ihvertfall her i gården.. forrige gang testet jeg bare med billig strips..

lykke til..

eggløsningstestene fungerte ikke for meg. Testet negativt, men stolte heldigvis ikke helt på de, så nå er jeg lykkelig gravid i 6 uke! Gravidetesten var også sein til å reagere sammenlignet med en jeg kjøpte på apoteket.

Annonse

Hei!

Jeg har god erfaring. Ble gravid i den andre mnd ved bruk av el-test! Og jeg har forsøkt å bli gravid i åtte mnd. Men så har jeg også kjent at eggeløsning er på vei i de siste tre mnd også, så el-test bare bekrefta eggeløsningen.Ved hjelp av el-test har jeg funnet ut at jeg har eggeløsning ca. 17-19 dagen i syklusen, så det er ikke alle som har eggeløsning 14 dagen i syklusen...

Jeg har 3x 7 eggeløsningsstrips veldig billig til salgs om du er interessert...??? Er i uke 11 nå, så jeg trenger dem forhåpentligvis ikke....

Send gjerne mail om du er interessert til: [email protected]

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...