Gå til innhold

bruk av strimmeltester fra billige-tester.no


Bebis120408+150511

Anbefalte innlegg

Noen som har god erfaring med de?Jeg hører ikke til her ennå (men snart håper jeg) og tenkte jeg skulle bestille tester..hvordan er strimmeltestene i forhold til de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har veldig god erfaring med strimmel eggløsningstester. Prøvde imseminasjon i Danmark 5 ganger med clearblue el test, og 6. gangen med strips og nå er jeg gravid i uke 6!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virket helt fint det også og ga positivt svar samme dag som andre tester (testet flere ganger jeg....).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også kjempe god erfaring med dem... de er nesten like treffsikkre som alle andre tester jeg har brukt...

 

eks nå sist... 11 dager etter el, fikk jeg positiv med cb digital, og dagen etter var det helt klart en strek på billigtesten.. og streken ble sterkere og sterkere for hver dag jeg testet... så de slår bra ut... ihvertfall her i gården.. forrige gang testet jeg bare med billig strips..

 

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eggløsningstestene fungerte ikke for meg. Testet negativt, men stolte heldigvis ikke helt på de, så nå er jeg lykkelig gravid i 6 uke! Gravidetesten var også sein til å reagere sammenlignet med en jeg kjøpte på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funka helt fint for meg. Både EL og gravdittetstestene. Og bra er det for ellers hadde jeg blakka meg helt. Tok sikkert fire graviditetstester per måned ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte 10 billigtester alle viste possitiv fra ikm men svakt,,,gjekk på apoteket og kjøpte clear blue..og dei viste positivt også,,,så stemte me billi tester for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har god erfaring. Ble gravid i den andre mnd ved bruk av el-test! Og jeg har forsøkt å bli gravid i åtte mnd. Men så har jeg også kjent at eggeløsning er på vei i de siste tre mnd også, så el-test bare bekrefta eggeløsningen.Ved hjelp av el-test har jeg funnet ut at jeg har eggeløsning ca. 17-19 dagen i syklusen, så det er ikke alle som har eggeløsning 14 dagen i syklusen...

Jeg har 3x 7 eggeløsningsstrips veldig billig til salgs om du er interessert...??? Er i uke 11 nå, så jeg trenger dem forhåpentligvis ikke....

Send gjerne mail om du er interessert til: [email protected]

Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte strimmel testene...

Måtte få venninnen min til å ta en test hun også,hehe :P Hun testet negativt,mens jeg testet positivt på 2 tester.

Helsestasjon bruker også strimmeltestene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...