Gå til innhold

Mage al lerede?

Pregnosaurus 22/8/07

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er nå gravid i uke 10 og har begynt å få mage. Jeg ser allerede tegn nå til 'utovernavle' og merker jeg er veldig stiv i magen hele tiden. Men jeg er bare i knappe 10 uke!!?

Er dette vanlig da? eller kan det være tvillinger på gang kanskje?

I mitt siste svangerskap fikk jeg ikke noe særlig mage før ut i 6 mnd. altså ekstremt sent.

Fortsetter under...

Det tror jeg absolutt er mulig. En av mine nære venninner som venter tredjemann hadde stor og tydelig mage ved 11 uker. Man får jo gjerne mage tidligere etter første svangerskap. Men du skal ikke se bort fra at det kan være flere inni der. Spennende!

Men stiv mage er kanskje litt mer mystisk? Det er jo alt for tidlig med kynnere?

Det blir jo spennende på ultralyden da.....! Har du hatt spesielt kraftige svangerskapssymptomer, så som ekstremt mye kvalme? Dette kan jo også være et tegn på tvillinggraviditet.

Jeg er selv gravid med tvillinger, og fikk mage i uke 9. Hadde massevis av kynnere fra ca uke 15.

Men ellers er det jo vanlig å få mage tidligere med nr 2, så det er ikke godt å vite. Spennende blir det i alle fall! Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...