Gå til innhold

er d ikke mange innom her??

stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

får et inntrykk av at det ikke er så mange som er innom her...

tenkte kanskje å lufte det litt og se om jeg får noe respons..

jeg har selv vært igjennom en MA for 3uker siden, jeg var da i uke 14...

hva med dere? hva skjedde? hvordan går? er det lett å bli gravid igjen?

osv...

klemmer til alle..

er ikke noe gøy å miste...spesielt ikke viss det er veldig ønska som det var hos oss..men er vel kjipt uansett...

ønsker dere alle lykke til:)

Fortsetter under...

hei

hvor mange som er innom her vet jeg ikke, men de som er her er flinke til å gi råd og støtte.

jeg hadde en MA i mai, var da 17 uker på vei... har lagt ut historia på spacen min så det er bare å gå dit å lese, eller sende meg post om du vil.

jeg er (som du kanskje ser..) gravid igjenn, det gikk rimelig fort syns jeg. har noen tøffe dager innimellom men de kommer ikke så ofte lenger.

har planta en syrintre til minne om den lille som forlot oss, siden vi ikke har noen grav å gå til.

håper det går bra med deg og at du har noen å snakke med. er du noe du lurer på så er det bare å spørre, jeg deler mer enn gjerne min historie.

lykke til videre!! ta vare på deg selv og ta deg tid til å sørge.

Det er nok ikke den debatten med mest liv nei....Virker som de fleste bruker Bli gravid, og så går over til 1.tri når de blir gravide igjen.

Har du merket noe til TR enda da? Selv venter jeg og venter jeg, har gått 3 uker etter MA'en nå, håper jeg får TR neste uke. Da vet en jo litt mer hvor en er i syklusen.....

Hadde heller ikke i utgangspunktet tenkt å prøve før etter TR, men har ikke brukt prevansjon i denne perioden så har et lite håp..... Har prøvd å teste etter EL i den uka som var (er nok litt overivrig), men fant den ikke. Så store håpet bør jeg vel sikkert ikke ha. Håper bare at jeg slipper å vente veldig mange uker på TR.....

Er innom en gang i blant, tok litt tid før jeg skjønte at det var et forum for oss.

Har hatt to tidl. SA. En i uke 8 og en i uke 4. Det ser ut som om livmoren ikke vil holde på fosteret. Jeg mistenker lav HCG stigning for teststrekene blir liksom ikke ordentlig sterke. Noen som har erfaring? Råd?.. testet pos i dag på EL og vi prøver igjen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...