Gå til innhold

ikm uke 7-jenter.Kan man kjenne symptomer?

Anbefalte innlegg

Jeg er med dere! Er på 2pp og trodde ikke jeg skulle bli så gær'n av å tenke EL, sykluser, graviditet osv...men jommen sa jeg smør :)

Det stikker i sidene, mest på venstre og jeg er kvalmen. MEN (beklager detaljer) har også en voldsom magesjau så det kan kanskje være omganssjuka light. Jeg venter og ser...og syns det er lenge til den 16. da jeg tror jeg har IKM. Gleder meg forresten over at vi er mange i samme bår selv om jeg også blir litt ekstra "gal" av å surfe rundt på disse sidene.

Fortsetter under...

Hei!

jeg sitter her med de samme symptomene som deg/dere...

Men jeg er veldig redd det er psyken som spiller meg et puss her..

Er i 1pp så det er ikke noe stress sånn sett,men det gjør ikke at jeg tenker noe mindre på det av den grunn,nei...;)

Kjenner etter hvert minste symptom,og samboer'n sier at om jeg tenker sååååå mye på det kommer det sikkert ikke til å skje!!! "Du må slappe av og ta det som det kommer" sier'n......

men DET er lett for han å si,eller hva???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Venter og venter,og tiden går sakte mot 15.feb,men tester er bestillt så jeg forbereder meg,hvertfall;)

Følger med dere!!!!!!!!!!!

Og lykke til alle sammenl!!!!!!!!!!!

Jeg har ikm 16 febr. tror jeg. Hadde en veldig rar syklus sist. I dag når jeg skulle gå fra jobb, fikk jeg stikninger i brystvortene mine. Hva er dette tenkte jeg? Kan det være symptomer? Hvor tidlig kan man kjenne symptomer? Tror jeg hadde el lørdag. Jeg blir også en smule gal av å lese om alle symptomer. Det er vel kanskje lett at man leter litt etter dem. Prøver å ikke tenke så mye på det. Vi er i 1pp så det er jo ikke som at vi har prøvd så lenge, men det hadde vært veldig koselig. Jeg er snart 33 år og føler at nå er det på tide med ett lite nurk.

sukk...dag 28 er på tirsdag...så tanta er nok nære gitt...

hatt ømme pupper siden EL nå...til tider har de nesten kjentes "sprengt" ut. :(

murringer i både rygg og mage har jeg også hatt siden EL meldte sin ankomst her...

BLÆH!

God morgen, jenter!

Hvordan går det med uke7-jentene? Er det noen symptomer ute og går? Her er det kun litt ømme pupper, men det får jeg visst noen ganger mellom EL og ikm, så jeg regner ikke det som et symptom lenger. Ellers har jeg fint lite symptomer. Maks 1 uke til ikm i dag :)

Annonse

Opp igjen - er det noen som har begynt å fler tegn?? Mange utålmodige?? Jeg er iallefall suuper utålmodig nå, kan nesten ikke vente................... Verre enn noensinne nå, tiden går SINNSYKT sakte!!!!!!

Hva skjer med dere andre uke 7 jentene da???

Tiden går alt for sakte spør du meg!!!! Hadde jeg hatt noen tester liggene nå så hadde jeg testet med en gang;) (selv om det er ALT for tidlig..............) Om denne prøvinga tar tid,kommer jeg til å bruke en formue på tester,for tålmodighet til å vente på tr har jeg IKKE!!!!! Føler meg mer og mer garvid,men....... Mye sitter nok i hodet skal du se:)

hallo!

her ikm rundt den 17/18 (trur jeg...) null symptom hittil- og det tar jeg som positivt. ved mine to grav. hadde jeg heller ikke symptomer. :-) Forrige mnde hadde jeg vondt i magen i mange dager etter el(spes. pá venstre side) stakk overalt og gikk tvers igjennom til korsryggen... og jammen var det ikke tr som var i farta... sá jeg háper ná at ingen symptom viser seg för ikm- det er Mitt symptom! :-))

Men det er jo mange som har disse symptomene nár de er gravide og... der er jo defor vi blir helt tullete i hodet!! hehehe

lykke til alle sammen!

Det stakk i brystvortenen mine i går, men i dag ikke noe. Hva betyr det? Jeg har aldri kjent sånn en smerte før. Så det er nok ikke tr som er på vei heller. Vi er i 1pp, men så tenker jeg at vi kan ikke være så heldige å ha klaff på første forsøk. Blir egentlig litt gal av denne ventingen. Men jeg kan jo ikke holde på slik hver måned. Da vil jeg jo bli tullete. Prøver å ikke tenke så mye på det. Er det noen som vet hvor mange dager etter el det er vanlig å få litt symptomer?

Eliza

Forrige syklus tok jeg flere tester for jeg var sikker på at jeg var gravid. Jeg følte meg så gravid. Men det ligger vel bare i hodet. Herregud blir gal av denne ventingen. Og så kjenner vi sikkert etter symptomer også:)

Uff, ja, sånn har jeg det å :-) Har ikke så mye tegn som tyder på graviditet tror jeg, men alikevel FØLER jeg på meg at denne gangen satt den :)) Hehe... Det er til å bli sprø av, jeg vet jo sååå godt at jo mer jeg tror - jo verre blir skuffelsen!! Men SÅNN går det ikke ann å tenke!

Annonse

Hehe... 18.feb. men klarer jo ikke vente så lange! Men jeg pkeier å få mensen på slaget 9.00 på ikm-dagen, så får se om jeg trenger å teste.. Satser på det! Er det lurest å vente noen dager etter? Jeg skal på hytta den uka med hele fam, så kan bli vrient å ikke si noe til noen - uansett resultat!

Har lest alle disse innleggene, men kom på at jeg ikke har skrevet her selv.

Jeg har IKM ca 12 - 13 februar.

På 7dpo begynte et trykk nederst i magen, treg mage, bobler i maven/mye luft, hvit utflod, oftere på do. Mest luft om kveldene, og samtidig litt småkvalm. Kjenner at det er noe i puppene, men er så lite at det ikke kan telles med.

Nå, 10dpo merker jeg kun mye luft i maven, hvit utflod, og trykket har gitt seg.

Hehe...innbiller meg jo at dette må være gyldige symptomer, men føler rett og slett ikke at det er noe på gang. Men på den annen side tror jeg aldri jeg kommer til å være så heldig å bli gravid heller.

Så nå driter jeg i det(skal prøve hvertfall), dra på trening, og bare vente på det negative resultat.

Blir så sliten av denne her innbilninga (: Blæh

Ja, det var en utblåsning (:

Lykke til, alle dere andre

Jeg har ikm ca 17 feb. Er ikke så veldig optimistik da jeg ikke tror vi traff el denne gangen. Men kjenner jo etter likevel da:) Ikke noen symptomer på meg annet enn at jeg føler litt mensmurringer. Men tror vel egentlig bare det er fordi jeg kjenner så godt etter.

Har symptomer her også, men stikningene nær eggstokkene har sluttet siden i går. Tror jeg har IKM rundt 13-14 feb, og har testet med eggl.tester to dager.... Hehe klarer ikke vente. Men dere som har ømme bryster, er hele brystene ømme, eller bare brystvortene??? Jeg er dritøm bare i vortene, og det er vondt når jeg treifer over dem... Ellers synes jeg luktesansen er overutviklet, og at alle har dårlig ånde for tiden :)

Bare inne og snikleser litt hos dere uke7-jentene, mest sannsynlig hører jeg til uke8 selv. Men måtte humre litt over kommentaren din om luktesans, skrikerungen, sånn hadde jeg det sist jeg var gravid! Var det første som kom, faktisk, at jeg lukta utrolig mye på godt og vondt. Ei lita uke etterpå var testen positiv. Så lykke til! :)

Hei! Jeg har også ikm i uke 7 (den 15), så jeg henger meg på her! Trodde jeg hadde litt symptomer, men så da jeg våknet i dag så var jeg full av feber +++, så alle symptomene som småkvalm, småvondt i puppene osv. var pga influensa. Dritt. Men, er det noe vi bimmere kan så er det jo å leve i håpet!... så jeg kom plutselig på at jeg har lest om ei som ble febersyk alle de tre gangene hun var gravid, mlm el og ikm. Håper jeg er i slekt med henne =) JA,ja, ønsker alle sammen masse lykke til!!!

Eg har IKM den 14, og eg har foreløpig ingen symptomer.. Forrige gang hadde eg nesten alle symptomene men fekk mens for det..

Så me får se åssen det går denne gangen, og me har ikke akkurat stress med å lage barn denne gangen. Lite sex :( Får satse på å ha masse sex etter IKM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...