Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Oppdaget plutselig til min store fortvilelse at babyen min er blitt litt flat i bakhodet!! Ikke mye, men en liten flat dump på kronen øverst på hodet. Jeg kan ikke skjønne at hun ligger for mye heller... Hun vil ikke ligge med hodet til siden- prøver å snu hodet når hun sover, men hun snur seg tilbake med fjeset oppover. Er livredd for at folk skal tro at vi forsømmer henne! Noen andre som har babyer med flate bakhoder..? Retter det seg ut igjen?
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 ja sier min legemann, ingenting å bekymre seg over. hodet blir nok rundt ja ;-)
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 har det på samme måte. eldste jentahadde flat akhode og det rettet seg ut. er helt fin nå. minstemann har begynt å få flat bakhode, det hjelper ikke å snu. vi bare forstyrrer sovnen hans når vi prøver å snu ham. men stresser ikke over det, alle sier at det retter seg etter hvert.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Hei. Her har vi bevisst lagt lillegutt på forskjellige sider når han skal sove for å unngå at bakhodet blir flatt. Min mor er almennlege og sier at det ikke går tilbake hos alle, så hun var den som virkelig overbeviste oss om at vi ihvertfall burde prøve å unngå det. Hodet til disse små er jo veldig mykt i starten og hvis en baby venner seg til å sove på en side, er det jo større sjanse for at han videre kommer til å fortsette hvis han ikke blir stimulert annerledes. I Russland pleide de å linne babyene så hardt før at de lå helt rett på ryggen uten mulighet til å bevege på seg. Russere er jo kjent for å ha veldig flate bakhoder så jeg tror absolutt at det er noe i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå