Gå til innhold

Hoppetussa, hvordan var jobben?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Så koselig at du husket det! :-) Jeg hadde en ganske myk start, kun en undervisningstime på tirsdager med "de store barna mine"(har de på 3.året nå). Var litt godt å komme tilbake til arbeidsmiljøet, trives godt der. Men det var jo fryktelig rart da, og tankene mine var jo hos Ingrid.

 

Gikk greit for pappan hjemme også, tror de kosa seg. Tror vi har godt av denne ordninga alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det gikk noen tanker til deg igår;-)

 

Alltid godt å komme tilbake på jobb, men tankene er ofte hos barna. Skal jeg si deg en hemmelighet - det er tankene uansett hvor gamle barna er;-) Nå er det kanskje ikke så hemmelig lenger, da hihi!

 

Så godt at du hadde en myk start - må si jeg ble litt bekymret for at du hadde glemt jobben da jeg så deg her igår til langt utover dagen - tror det var 11 jeg!! Tenkte å sende deg en melding om at "skulle ikke du vært på jobben nå!"

 

Og det er helt klart at pappaene har godt av å komme mer på banen, og håndtere barna alene! Det er helt besynderlig hvor mye som går bra, selv om de ikke følger våre rutiner;-)

 

Var elevene oppdatert nok, kunne de oppdatere deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er det kanskje greit at hun overlates til noen personer jeg vet er "trygge", framfor å forlate henne i barnehagen for første gang! Jeg tror pappaen er veldig stolt faktisk, for at han får ta del i dette.

 

Både kolleger og elever hilste meg hjertelig velkommen i går - det er så hyggelig! Elevene "sladra" om ting som hadde skjedd på skolen ang lærere og elever. Det ble mer en "kosetime", litt snakk om hva som hadde skjedd, og hva som skal skje framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...