Gå til innhold

hvor mye støt tåler vi...


hoppla/**

Anbefalte innlegg

jeg er såvidt over 4 uker på vei, og om snaue 4 uker er jeg invitert med på snøscootertur.... kjøre disse maskinene i 2 dager.. vil den lille som gror i meg tåle det?? det vil jo bli noe risting og støt for kroppen... har hørt at det kanskje ikke er så bra, men jeg vet ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er i allefall god beskyttet inne i bekkenet så tidlig i svangerskapet, så evt støt treffer ikke fosteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke ifht scooter, men rir selv daglig. Fått beskjed om at dette ikke er farlig i seg selv, men kan selfølgelig være farlig dersom en faller av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem sist jeg var gravid, med snøscootertur.... Legen anbefalte meg å stå over, ev kjøre veldig forsiktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk beskjed om å ikke kjøre firhjuling i skauen( ligger nok på lik linje som snøscooter) og å ri, så det er merkelig hvor forskjellig legene opererer. Jeg tok heller ikke sjansen på å ri, siden en hest raskt kan bli skremt av lyder, dyr, o.l, så samma hvor snill hesten er; mener jeg det er en unødvendig sjanse å ta. .......ikke meninga å være kjip altså!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt dette jeg...

Sitter det så sitter det, og gjør det ikke så skulle det ikke være...? Høres brutalt ut, men jordmora mi antydet noe lignende sist jeg var gravid. Trente 2-3 ganger i uka, og tok ikke sånne hensyn, siden både lege og jordmor sa det var flott at jeg var aktiv og sprek.

De tåler utrolig mye, og ligger godt beskyttet langt inni der.

MEN, om du er redd så er det jo ikke noe vits i å påføre seg mer bekymring?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...