Gå til innhold

Mai: klapper deres baby?? danser??


Hame ble født

Anbefalte innlegg

Jenta mi er så søt hun klapper hver gang jeg sier d til henne =)

 

og vinker hver gang jeg sier Hadet :)

 

Det er Gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jenta mi og klapper hele dagen. men klapper spesielt hvis hun vil vi skal synge... Hun vinka før, men nå er det sjeldent hun gidder rett og slett. Hun danser også. står foran tv - holder seg i tvbordet - og rompa går opp og ned... de er jo så søte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa har klappet siden hun var 6 mnd. Nå klapper hun sjeldent, er mer opptatt av å danse å synge.

Vinker hvis vi sier hadet, hei eller noen går ut av rommet .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min klapper ikke enda,men han syns det er rasende festlig å slå handa i bordet eller gulvet (med flat hånd) Blir sååå fin lyd av det :)

Vinker gjør han,men gjør det når det passer han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun klapper ikke. Men hermer etter meg og slår hendene i bordet hvis jeg gjør det. Når hun står og holder seg i bord/sofa etc. så kan man vel kanskje si at hun danser, men jeg tror det heller er ustødighet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe? Nei.

Danse? Nei.

Men reise seg over alt og plukke på ting? Ja.

Av én eller annen grunn sier han "ne-ne-ne" mens han holder på... Hvor kan han ha plukket opp det ifra? ;-)

(Og så sier han "ma-ma-ma". Det var jo veldig rørende helt til jeg fant ut at det er navnet på alle andre også. Katta inkludert...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mini på 8 1/2 mnd klapper og er akkurat begynt å "danse". Nå øver vi på vinking uten hell..hehe. Ingen mamamamama bare dadadadadadad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Klapper og "digger" muikk. Synd det ikke blir ordentlig kake ut av alle de gangene hun baker kake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

datteren min klapper også..utrolig morsomt..så viser hun så stor hun er.. så kan hun "give me five"... vinker hade også. i går vinket hun sånn som de kongelige..utrolig morsomt..;)

 

men hun danser ikke så mye..rister litt på hodet... men ikke så voldsomt.må kanskje begynne å sette på mer musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten vår klapper ikke. eller gjorde det en gang etter me øvet om morgenen, men har ikke villet siden. vinke har han gjort siden romjula, og i starten vinket han kongelig men normalt nå:) og danse gjør han veldig ofte. han smiler og ser på meg og vil ha bekreftelse når han danser:) viser og hvor stor han er og klapper med hånda i bordet- det er kjekt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...