sebbe Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Er så stolt av gutten min på 21/2. I dag har han kastet den siste sutten sin i søplebilen , han var så stolt av seg selv. Så nå gjenstår det å se hvordan kvelden og natta går.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Så flink han er! Lykke til med sovinga i natt..
MomInUSA Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Lykke til - haaper det gaar bra. Det blir sikkert toeft, men han klarer det sikkert fint!! Jeg kommer nok snart til den dagen jeg ogsaa. Lillegutt er saa avhengig av smokken sin og han er 26 maaneder naa.... la oss faa vite hvordan det gaar - spennende.. og om du har noen gode raad etter paa...
sebbe Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 Jo takk for det. Han virer veldig instilt på å sove uten sutten.
sebbe Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg håper også det går bra. Kuttet ned til en sutt litt før jul, og den skulle bare brukes i senga. Og det har gått bra. Dere skal få høre hvordan det går.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå