Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Tenker på og kjøpe den som sportsvogn. Noen som har erfaring med å bruke den til 2 -3 åringer? Eller blir den for liten? HAr allerede en vogn, og synes det blir litt for dumt om eg bare kan bruke denne en liten periode, og deretter må bytte til en 3 og siste vogn
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har en quinny freestyle comfort og snuppa er snart 17 mnd, vogna passer greit til henne, men den er ganske lav under bøylen foran, så hvis jeg var deg ville jeg heller sett etter en oth, tror du vil bli mer fornøyd.
gifthjemmemammatilto Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Det beste med denne vognen er at sittedelen kan vendes begge veier og det å ha barnet mitt vendt mot meg synes jeg er gull verdt!! For meg er den kontakten vi har mens vi triller veldig viktig!e vokser så fort.... Har prøvd Easywalker Sky og synes den er flott,men det ble ensomt.... Dessuten har Quinny Free. ordentlig sittestilling og full liggestilling,noe jeg også synes er viktig! Vognen er to ganger blitt Best i Test og det sier jo sitt! Sønnen min er nå 19 mnd og jeg regner med å kunne bruke vognen enda en lang stund til! Anbefales!!
mammmamia ** Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Sittedelen er smal, kort og trang... Min 3åring på 95 cm passet ikke i denne for et år siden, ca var han litt under 90 cm... Dårlig plass til vinterpose i hvertfall..!
gifthjemmemammatilto Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Sittedeler er i alle fall ikke kort! Den er ca. det samme som EW-har sammenlignet dem ved siden av hverandre. Det er mange vogner som har mye kortere sittedel! Mem det stemmer at den er smal,ja,men det er det også mange vogner som er..... Synd den perfekte vognen ikke finnes:) Man må velge hva man synes er viktigst,nest etter at barnet må trives!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå