Gå til innhold

dere med menn som jobber offshore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobbet også offshore en periode.. Fy flate , gift eller ugift spiller ingen rolle.. følte alle hadde seg til med alle.. Er tross alt en del damer der ute.. ikke alle er stygge heller... Mannen min ga jeg klar beskjed til når vi ble sammen... DU slutter offshore.. han var faktisk enig!... ble helt skremt"! mildt sagt.. Grunnen til jeg skriver det her er fordi veldig mange av de "elskerne" jeg hadde hadde gravide damer hjemme.. hehe helt sykt.. skammer meg sånn for at jeg ga etter..Ekkel er jeg, men har lært da.. bare ver obs dere damer..

Regner med å få så det hagler, men ville bare advare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg hvor du jobbet, men jeg har selv vært offshore i 7 år og kjenner meg absolutt ikke igjen i det du skriver. For det første hadde vi 12 timers arbeidsdager og når kvelden kom var i alle fall jeg sliten og utenomekteskapelig sex med skitne og svette og ikke akkurat delikate mannfolk var det siste jeg tenkte på. Vi jentene vasser også rundt i kjeledress eller uniform og dollet oss ikke akkurat opp for å si det mildt. Som på alle andre arbeidsplasser er det innimellom noen som faller for hverandre, men disse var i fåtall og som regel single faktisk. Tror utroskap har mer med personene og forholdet en er i å gjøre med enn hvor en jobber, så de som benyttet seg av deg og det du tilbød offshore ville nok gjort det samme dersom de ikke hadde jobbet offshore. Hvorfor du ønsket å være seksuelt tilgjengelig på denne måten får jo bli din sak, men det er i alle fall ikke et valg som de kvinnelige kollegene jeg hadde tok eller ville ha tatt.

Min mann jobber offshore i dag og det har jeg ingen som helst problemer med, så tror ikke noen skal la seg skremme av dette.

Skrevet

Og hva i all verden er vitsen med dette innlegget??????

Skrevet

Advare mot hva da? de fine damene offshore som er lette på tråden slik du tydeligvis er med dine "mange elskere"? Dette må da være tull??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...