Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 nei men drikker "ekte" cola.. det er i allefall ikke no bedre..Prøver å begrense meg til en halv liter det går som regel... drikker annen hvert glass med vann... det hjelper på samvittigheten
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 jepp....får panikk om jeg ikke har det i hus...prøver å drikke noe saft og vann innimellom...men MÅ ha pepsi max hver dag!
Krølle79 Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 ..og aller helst med MASSE isbiter som man kan skikkelig KNASKE underveis!! Nammenam!! ;-p
Silker Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Mmmm, er med i klubben Men det inneholder like mye koffein som vanlig cola, gjør det ikke?
Krølle79 Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 næh!! *kremt* fornektelse er undervurdert... ;-p Jo, det gjør nok det.. ikke langt unna, vertfall...
cec26 Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Jeg må ha pepsi max, særlig om morgen når jeg står opp... andre må ha kaffe... jeg må ha pepsi max:)
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Åååå, det var godt å høre at dere drikker det hver dag! Prøver å holde det til 1 gang i uka da, men da er det 1,5 liter! Går ned på høykant!
riho1 Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Heisann! Jeg fikk beskjed fra jormor at hvis jeg først skal drikke brus, skulle jeg drikke den med sukker ikke med kunstig sukkerinnhold. Er vist ikke helt bra. Men er ikke så glad i brus heldigvis. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå