Gå til innhold

Altfor tidlige symptomer??

Storegull+Lillegull <3

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå kan det hende at jeg har mye innbildninger. Men jeg kom til å tenke på at jeg kanskje kunne være gravid idag, og symptomene begynte på fredag.

Min siste mensdag var tirsdag for 2 uker siden, jeg har sikkert EL nå, men jeg går rundt og er små svimmel/kvalm, ømme bryst, og humørsvigninger, og det har jeg hatt siden fredag. Men det jeg lurer på er: vist det viser seg at jeg hadde EL på fredag, og jeg ble gravid da, er det mulig at jeg kan få symptomer SÅ tidlig?

Fortsetter under...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Jeg spurte en jordmorstudent om det her, og det er veldig uvanlig å kjenne symptomer i uke 2, men noen kan gjøre det. Jeg kjente symtomer 2 uker etter at jeg hadde blødd, så derfor jeg var jeg veldig ivrig på å vite om dette faktisk går an...men nå kan det tenkes at jeg allerede var gravid, og hadde en blødning i svangerskapet, og ikke mensen. Bare UL som kan vise det for meg, så jeg er veldig spent på å dra på UL,- kan være alt mellom 8 til 13 uker på vei!

Har du testa deg da? Altså i tilfelle du er 6 uker på vei.

Jeg testa meg på tirsdag (pga mensen var rar forgje gang) og den var negativ.

Testa meg også imorrest pga at jeg var så spent. Hehe.. Vet jo at det er lite sjangse på at den er positiv vist jeg ble gravid nå. Men den var også negativ.

Må nok vente til dagen etter anntatt mensdag, men jeg tror ikke at jeg klarer å holde ut. Hehe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...