-carina- Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 Karsten har spist syv Avent-skjeer med grøt! Kryss i taket! Og kryss fingrene for at han fortsetter i morgen!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Så bra:) Da vil han nok imorgen også skal du se:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Del Skrevet 6. februar 2007 Så flott! Da skal du se han spiser enda flere i morgen:-) Om en uke er han en storspiser:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 6. februar 2007 #4 Del Skrevet 6. februar 2007 Så bra!!!!!!!!!!! Nå spiser han snart mer vet du Carina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 6. februar 2007 #5 Del Skrevet 6. februar 2007 Jippi;-) Krysser alt jeg har, jeg, slipper bare opp litt når jeg skal skifte bleie på Nora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #6 Del Skrevet 6. februar 2007 Så flott! Veien er ikke lang til gourmetmåltider nå for en liten tass :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 7. februar 2007 Johooo! I dag har han spist to T-skjeer grøtpulver! ) (Selvfølgelig blandet ut med vann, da!) Tror nok han kunne ha spist mer, men man skal jo starte litt forsiktig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 8. februar 2007 I dag spiste Karsten tre T-skjeer med grøtpulver! Dette går jo strålende!! (Men banker litt i bordet for sikkerhets skyld!) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius06 + tvillinger Skrevet 8. februar 2007 #9 Del Skrevet 8. februar 2007 hei Vet ikke hvor mange avent-skjeer Marius spiser med grøt, men det er maaaaange Men, så har jo vi holdt på i noen måneder da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 8. februar 2007 Tre T-skjeer grøtpulver blir jo til endel avent-skjeer, da... Men neppe like mange som Marius klarer å spise! ) Karsten har jo bare holdt på i tre dager, så jeg vil ikke begynne for voldsomt heller! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius06 + tvillinger Skrevet 8. februar 2007 #11 Del Skrevet 8. februar 2007 Grøt er bare det beste som finnes i heeeele verden virker det som. Her går det i full grøtporsjon to ganger om dagen. Skjeen kommer ikke fort nok tilbake til munnen mellom hver "ladning". Gaper som en helt Greit med en myk start ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå