Gå til innhold

April: Gjett om jeg er stolt!!!!! =)

Anbefalte innlegg

Simen har jo bestandig vært snar ute med det fysiske,og hengt litt igjen med prating og slikt.

Men etter at han fikk dren i ørene,så har ordene flommet ut av han!! =)

Og jeg er sååå stolt av han=)

Var ute i postkassen og da jeg kom inn igjen isted så peikte han på bleien og mumlet ett eller anna uforståelig og sa SKIFTE !! =)

Ble sååå stolt over han da=) han har pekt på bleien før og sagt: æsja.. (bæsja) men aldri skifte =)

Måtte jo selvfølgelig ringe gubben å si det =)

Da kunne han fortelle at da han gikk med han i bhg. i morges,så pekte han på bhg. og ropte øril,øril,øril =) (gøril) er ei som jobber der,en vennine av meg=)

Måtte skrive henne en mld nå å fortelle henne det,for hun var ikke der da jeg henta han i bhg.

Og hun var stolt hun også hehe=)

Er så mye han sier for tiden, han ville han noe i kjøleskapet isted,sikkert godteri.,sa at der var det fritt "der fritt" sa han tilbake hehe=)

Gjett om det hjalp på å få dren i ørene,er bare 1mnd siden han fikk det,og før det var så å si alt uforsåelig for oss voksne.

Måtte bare skryte litt,selv om jeg vet at de fleste april barna allerede prater mye,men er såååååååå stolt=))) får ikke sagt det nok nå,hehe=)

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8113811-april-gjett-om-jeg-er-stolt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det også kommet MASSE ord i det siste. Til og med ord som vi ikke har sagt på lenge kommer nå når han ser det. Som feks papegøye og sjiraff... papøye og raff...

Det er veldig gøy, selv om mange av ordene er veldig like og det ikke er lett å forstå hva han vil.

Men i kveld sa han akke akke og sutret litt og jeg tenkte han kanskje mente at han ville ha sokker på seg... og jammen var det det:-) Jeg fant frem sokkene og han ble superfornøyd!!

Det er første gang han har kunnet formidle hva han vil utelukkende ved hjelp av ord:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...