Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Føler meg noen ganger som en så elendig mor. Akkurat nå gjelder det søvn her hjemme, min 9 mnd gamle baby har alltid sovet dårlig om natta, men nå gjelder det også på dagtid. Før kunne jeg legge ham hjemme, amme ham i søvn eller han sovnet av seg selv, men nå er det kun vogna som gjelder. Desverre våkner han så fort den stopper og sover sjelden mer enn en halv time. På natten våkner han sikkert 2-3 ganger og jeg prøver å bare amme én gang. Men all oppvåkningen gjør jo at sammenhengende søvn, det har jeg sett langt etter i 9 mnd. På dagen kan han være trøtt som en strømpe men nekter å sovne inn etter utallige forsøk. Jeg føler jeg har prøvd alt og finner ingen løsning på det. Han er så blid og god og jeg merker jeg ikke har overskuddet jeg ønsker til å leke med ham og nyte all den positive energien hans. Innimellom er jeg så trøtt at jeg bare vil han skal sove, og dette får jeg dårlig samvittighet av. Det sliter på både meg og mannen min, som også hjelper til så mye at det går ut over hans jobbdager veldig ofte. Er det noen som kjenner seg igjen? Vi har prøvd nattavvenning tidligere, go det har ikke funka. Nå kan vi ikke gjøre det, for ingen av oss har energi til å ta en ukes nattevåk. Vi må vente til vi har litt ferie. Jeg skal begynne å jobbe i april og gruer meg fordi jeg ikke føler meg klar for lange dager og jobbing når jeg er så trøtt.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Skulle ønske jeg kunne hjelpe deg!!! Jenta vår vil heller ikke sove, så jeg vet hvordan du har det! Vi får krysse fingrene og håpe det snur av seg selv.... Lykke til i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå