Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg liker denne vogna - og synes det er aller finest med vogner som har krom farget utderstell. Finnes dette på denne vogna ? Noen som har noe negativt å si om den - eller har andre tips til like praktiske, lette og fine vogner ?
Linda&Oskar Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Tror du kan spørre om å få det på classic krom understell. Det er et understell som er helt blankt og med lufthjul, brems på hjulene og mye bedre handlekurv under!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Men blir det City cross vogn da ? tenker på vekt, kjøreegenskaper etc. Skal kun har den som sportsvogn - uten bag til. Takk for svar :-)
Linda&Oskar Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Til det jeg vet er det ikke andre understell enn det jeg nevnte. Men... du kan be om punkteringsfrie hjul slik som er på citycrossen. Da ser den litt mer lik ut. Eneste forskjell da er at det er hjulbrems og stålhandlekurv.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 D finnes bare et understell på city cross. d e på edge duo at man kan velge i 3 forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå