Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det til tross for at jeg de siste 7 dagene har spist, burgerking, dollydimple, pakistansk takeaway, pommes, pølser og masse burrito. I tillegg har jeg spist 3 poser potetgull, utallige sjokolader og masse klisssnop (lovehearts osv). Dettev er jo bare sykt....haha

I dag er det tilbake på slankeveien....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koss har du klart da???

Skrevet

åååå jeg begynner snart å grineeeee... jeg har vært mye flinker enn vanligvis, (men enda ikke bra nok da) og jeg har ikke gått ned et GRAM!!! svarte hva skjer med kroppen min, har aldri vært så vanskelig før..

Skrevet

HVORDAN???? og hvor gammel er du?

Skrevet

og... hvor gammel er babyen?

Skrevet

Fett veier veldig lite hehe;))))

Skrevet

spiser sundt (bortsett fra de siste 7 dagene) Ligger mellom 2200-2500 kcal om dagen, går en del turer med tassen og alder....såvidt over 30 år. Og så ammer jeg en del....

Skrevet

har masse å gå ned, sikkert derfor det går så fort.....er liksom ikke bare 5 kg til trivselsvekt, neida.....nærmere 20kg....buhu

Skrevet

jeg har gått ned 4,6 kg siden forrige lørdag, ammer ikke (dessverre), er 25 år og har en sønn på ni måneder ;o)

Anbefaler Vektklubb.no!

Skrevet

Men hvor gammel er ungen? Jeg har gått ned 8 kilo på fire uker, men ungen min er bare fire uker da så det er jo ikke så spesielt. Til gjengjeld er jjeg tilbake på trivselsvekta da jeg bare gikk opp 8 kilo totalt i svangerskapet. MEN! Dette må på ingen måte forveksles med at jeg har fått kroppen min tilbake. Jeg har hud i lange valker over hele magen.

Skrevet

han er 4 mnd...jeg gjikk ned ca 5 kg på sykehuset...hadde sikkert gått ned mere hadde ikke buffeen vært så inmari god...og at jeg ble der i 10 dager

Skrevet

Dette klager jeg inn til slankepolitiet!

Jeg har vært på slankern siste 14 dager og har gått ned 500 g!

og da har jeg kuttet ut alt av godter og det er mye !!

Men ynglingsdongeribuksa kom på i går!

Så jeg har kanskje gått ned i cm da ;-)

Skrevet

Jeg slenger meg med på den anbefalingen. Vektklubb.no er kjempebra, får et veldig konkret og realistisk forhold til mat og kalorier.

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Jeg gikk ned 4 kg forrige uke :D

Tur med vogna hver dag og masse sunt å spise gjør susen!!

Gikk ned 16 kg bare på sykehuset.. jeg var en hval som var fyllt med masse masse vann og litt baby

Skrevet

Har gått ned 17 kilo på to mnd jeg.... Ikke noe moro... 11 av kiloene raste av rett etter fødselen.... Så jeg hadde tre kilo igjen å ta av til jeg var der jeg startet... Men nå synes jeg det holder! Vill ikke lenger ned i siffer nå.... Får begynne å bygge litt muskler igjen!;)

Skrevet

skulle så gjerne gått ned litt til jeg og.. Gikk ned 10kg rett etter fødsel, men skulle så gjerne gått ned seks kilo til, men de sitter som støpt.. spiser sunt.. men har ikke kommet meg ut for å gå tur så mye som jeg gjerne skulle.. Er også rett over 30.. så tenker med gru at er det derfor det er så vanskelig å komme ned i idealvekt.. men får håpe at det går sikkert nedover hvis jeg holder en stø sunn kurs..hehe

¨Jeg syns jeg ammer hele døgnet, men det hjelper ihvertfall ikke.. skjønner ikke de som sier at dersom man ammer så renner kiloene av..

Skrevet

Siste 4 uker har jeg gått ned 6 kilo, er under idealvekten for første gang på sikkert 15 år- og jeg spiser noe sinnsykt med sjokolade!! Og alt annet jeg har lyst på:( Har en sønn på snart 7 mnd. Har ingen annen grunn enn lillegutten som drikker og drikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...