Gå til innhold

Krangler du mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror hormonene går helt i spinn hos meg for tiden. Krangler med mannen hver dag, og vi pleier vanligvis å være ganske fredlige....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krangler mere jeg også, kjenner jeg kan bli så sint så sint, og jeg klarer ikke tenke helt rasjonelt...normalt er jeg ikke så kranglete, men nå føles så mye så urettferdig etc... Vet jeg er barnslig i mye av det jeg sier og gjør. Det går også veldig utover tenåringssønnen min. Gleder meg til å bli normal igjen

Skrevet

Vi krangler ikke så mye. Jeg prøver og tenke meg om før jeg får en utblåsning om jeg har grunn til å bli sint eller om det er hormoner som tar overhand!

Hvis jeg finner ut at det er min egen feil og mine hormoner kan det hende jeg blir lei meg og begynner og gråte i steden for. og da krangler vi jo ikke, for da syns han jo synd på meg og trøster meg i steden for og bli sint! hehe

Skrevet

Overraskende nok, nei...

Hormonene mine har visst en tendens til å gå mer utover tårene enn lunta.. ;)

Skrevet

leste en plass at man har 1000 ganger mer hormoner i kroppen når man er gravid! Er det rart man bli utstabil!?

I tillegg til alle forventnigner til mannen som kanskje ikke blir imøte kommet...

Fyr løs, få ut frustrasjonene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...