Gå til innhold

fly

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet når gravide ikke kan fly lenger?? har vurdert å ta en utenlandsreise, så da er det greit å vite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er opp til hvert enkelt fly selskap, hvilke regler de har. Jeg fløy på veeldig lang reise når jeg hadde 6 uker igjen pga av flytting Hadde fått klar singnal av legen min. Jeg byttet fly tre ganger underveis og ingen kommenterte magen min i det hele tatt. Men hadde med papirer ( termin dato og ul papirer)for sikerhets skyld. Men husk støttestrømper og drikk mye vann. og ta deg noen gå turer i gangen:-)

Skrevet

Har hørt at de setter en grense på 3 uker før termin.

Anbefaler å ta kontakt med flyselskapet, de vil kunne fortelle hva de krever i forhold til legeerklæring og papirer o.l.

Skrevet

ok, da går det nok fint å ta seg en tur i slutten av mars, har ikkje termin før 12 mai.. deiligt å komme seg litt bort før det store som skal skje :)

Skrevet

Vanlig i norge er 4uker før termin så må du kunne vise legeatest på at det er lite sannsynlig at du føder før tiden og 2uker før må en ha med helsepersonell. Men til syvende og sist er det opp til kapteinen og før denne tiden.

Så ta kontakt med det/de selskap du skal fly med å hør hva deres praksis er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...