Gjest Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hei!! Nå er jeg i uke 36+5 og nå er jeg SÅ lei at jeg snart ikke holder ut...noen som føler det samme??Nå har jeg snart ligget rett ut ei uke med bihulebtennelse og det er jaggu ille nok om du så ikke skal være høygravid oppå det hele....Har ikke orket å ta vare på sønnen min på 18mnd en gang så har så dårlig samvittighet...men men....Vil ha ut babyen NÅ!!!!!! Men dere jeg lurer på noe,var hos jm i dag å traff ei jeg kjente så vi skravlet jo litt....hun fortalte at hun hadde hørt at om man er syk tett opptil termin så går man lengere pga at kroppen skal ha krefter nok....????hmmm høres rart ut syns jeg eller??? Jeg hadde nyrebekkenbetennelse sist s.skap og fødte i uke 38....så jeg hvet ikke jeg....noen som hvet? Uff da dette ble litt langt og masse syting men håper på svar.;-)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Føler masse med deg! Er 34 uker i dag og dritt lei! Lurer nesten på å ta overdose med bringebærbladte og kapsler for å se om det blir noe baby på meg:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Skjerp dere! Dere vet tydligvis ikke konsekvensene av å få et prematurt barn! Virkelig rystende å lese! Spesielt du som er i uke 34! Det er greit å være lei, men det må være måte på! Hilsen en som jobber med premature barn.
riho1 Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 er du sikker på at hun ikke mente at du hadde sjukdommen lenger? Det har nemlig jeg hørt at om en blir sjuk under svangerskapet så henger det mye lenger i pga. kroppen tenker først og fremst på ungen og så på sjukdommen og å gjøre kroppen frisk. Men jeg vet ikke! God bedring ihvertfall! :-) mvh
godiva med 3 gull Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Var hos legen for en uke siden. (spes i fødselshjelp). Hadde da begynnende influensa, og han sa da at " ja, da føder du nok ikke de første ukene, sjelden kroppen setter igang en fødsel om man er syk" Babyen blir også påvirket når mamman har influensa.. IKKE farlig altså!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Takker for svar...nei er fortsatt syk og g¨r p weifapennin...sist s.skap hadde jeg blitt frisk av s.forgiftningen....nei kjære deg vil jo ikke ha prematur barn,men sist i uke 38 så var han frisk å fin han..skal nok holde ut litt til var ikke sånn ment da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå