*bebisjuk* Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hei Er samboerene deres flinke til å hjelpe til med de huslige syslene? Har en samboer som man må skikkelig mase på for at han skal gjøre noe å det er utrolig frustrerende egentlig. Er av den typen som helst kunne tenke seg at han kanskje gjorde litt på eget initiativ og kanskje skjønne at jeg begynner å bli litt mer sliten etterhvert. Ha en fortsatt fin dag!!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Her i huset er det papsen som tar oppvask, handling, støvsuging, og de "harde taka" i huset:) Men vi har alltid vært sammen om husarbeidet... Lykke til med "dessuren" hihi:)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Hei! Her i huset deler vi 50-50 på husarbeidet... Du må nok rope til ham at du ikke orker å gjøre alt alene lenger...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 ...sambo gjør MYE, men....jeg må fortelle han det meste som skal gjøres...LEI det, ja!! Vi har kanskje helt forskjellig syn på HVOR mange hybelkaniner os SMULER det skal til FØR støvsugeren er fremme... Jeg har bl, og har fått støvsugingsforbud av lege.
singingintherain Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Min mann hjelper mye til, må si at jeg er positivt overrasket over han!! Det er klart at man må akseptere at ting blir gjort på en annen måte enn man kanskje ville ha gjort selv - men det viktigste er jo at det blir gjort. Jeg føler ikke at jeg må mase på han - sliter med bekkenløsning og da er det deilig å føle at man kan slippe å ha dårlig samvittighet for at man ikke klarer så mye husarbeid som før svangerskapet...
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 min kjære har en mild form for støv på hjernen,passer meg ypperlig det ja.. han er kjempeflink,det skal han ha. men siden jeg er alene neste uka,så må jeg jo gjøre det selv,men fått beskjed om ikke slite meg ut,så skal han ta det når han kommer hjem.. søøøøte kjæresten min
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 puh! han er jo flink..........i egne øyne ihvertfall.c: Men han gjør kanskje 50 prosent av husarbeidet nå når jeg er høygravid og bekkenløsning. Men det er liksom ikke nok. er alltid hundre ting som skal gjøres, og jeg må mase. Ikke no gøy å ikke kunne ta i et tak selv, men det går rett og slett ikke. Skal bli deilig å få ut klumpen ja.
Maria52 Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Hjemme hos oss er det fortsatt bare jeg som gjør alt av husarbeid ,matlaging og handling.Er sykmeldt pga bekkenløsning, men gjør ikke jeg det så blir ingen ting gjort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå