Gjest Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Vi har en gutt som nå har begynt å våkne opptil flere ganger pr. natt. Noen ganger bare sitter han i senga og skriker og roer seg når vi legger han ned, andre ganger virker han redd og roer seg ikke før han kommer opp i vår seng. Noen som har opplevd lignende. Er det normalt i den alderen eller tror dere det kan være han opplever ting i løpet av dagen som har vært skremmende.
børdi Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 kan være mareritt han har.....Kan og være noe de kaller nattskrekk, men da får man gjerne ikke kontakt på en stund når de skriker. her i huset har vi en på 3 år som har vært sånn siden fødsel, utrolig slitsomt er det i alle fall.. sukk... Håper det gir seg for dere snart...:-)
M&T mamma Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Ja, jeg har det. Gutten min begynte med det samme da han var blitt 2. Vi forsto ikke hvorfor og ble etterhvert ganske strenge på hvilken oppmerksomhet han fikk om natten (når det har pågått i flere månder blir man ganske desperat). Det sluttet like plutselig som det begynte, og i ettertid har vi skjønt at det var 2 års jeksler han slet med (og vi fikk ganske dårlig samvittighet). I det tann 4 var ute sov han hele natten igjen... Så har du sjekket hvordan det står til bakerste i munnen?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Ta kontakt med søvnekspert Karin Naphaug, det virket for oss!
Gothminister Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Sitter dere inne hos han til han sovner? Det gjorde vi med våres,og han våknet i ett sett hele kvelden og natta,og vi måtte jo da inn og sitte der igjen til han sovnet igjen,eller så roet han seg i vår seng.. Han hylskrek rett og slett da han våknet alle de gangene. Da vi sluttet å sitte inne hos han til han sovnet,så sover han mye bedre. Han sovner av seg selv igjen hvis han våkner. Eller vi bare går inn til han og legger han ned,og prater litt med han,så sovner han igjen..
Jente 28 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Vi sliter også med vår jente på 2,5år. Hem er ho Karin? Hvordan får dere kontakt med ho? Hjelper ho over tlf?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Karin Naphaug er sykepleier og spesialist på søvn og barn. Hun bor i Oslo. Vet at hun hjelper folk på telefonen også. Tlf nr hennes er:90808383
Jente 28 Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Takk for info, da tenker jeg at vi prøver å ringe henne Kan man ringe det nummeret nå på kvelden eller har ho åpningstider man må ringe i?
millelille Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Hei igjen! Jeg hadde nok ringt henne i morra, sånn at hun kan forberede dere på hva dere bør gjøre. Du kan også søke på navnet hennes på google, hun har hjemmeside med mye info, bla åpningstider. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå