Gå til innhold

Irriterende EL-tester!!! Noen med samme problem??

Anbefalte innlegg

Kjøpte CB digitale EL-tester her i slutten av desember (gjennom babyornot). Forrige mnd var det ikke noe problem å finne EL. Fant den på andre testdag.

Begynte ny testing i går og viser seg at 4 av testene i den pakka jeg åpnet sist mnd bare fuker rett og slett ikke!!! HVOR VANSKELIG ER DET Å TISSE PÅ EN PINNE????? Det er da for svarte ingen IQ-TEST!!!!

Åpnet en ny pakke tester og der virket den første testen jeg tok.

Kan jeg klage til babyornot og kreve nye tester??

Fortsetter under...

KLAG!!!!!! Det er dårlig. El kan jo plutselig være over før en har fått de nye i posten. Kjøp fra billige tester neste gang, de er alltid ok:)

PS: Satt og regnet på dette nå, og jeg har brukt ca 3500 kr på tester, og jeg begynte å teste i begynnelsen av desember...

men da kjøpte jeg dyrt på apoteket da jeg ikke visste om disse nettbutikkene. 3 grav tester til 300kr??? (og jeg trenger jo minst 10... pr ikm.)

Annonse

7pp så nå vil jeg!!! kan ikke si jeg har symptomer for jeg har innbilt meg at jeg har hatt det nå i 7 pp..hehe. Men hvis jeg kjenner viiirkelig godt etter så kanskje. hehe. men jeg må bare se. blitt skuffa noen ganger nå så får smøre meg med tålmodighet

Du da??

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...