Gå til innhold

Hei, nå er det lenge siden jeg har vært her. Sånn går slankingen min


Frk Jørgensen

Anbefalte innlegg

Begynte november i fjor, og er 19 kg minus til nå.

Det betyr at jeg er halveis.

 

Det har vært opp og nedturer, men mest oppturer (altså ikke vekten opp, men vekten ned..). Vekten har stått stille i uker, men så har den gjort hopp nedover.

Det er helt deilig å bli kvitt disse kiloene, og det går lettere enn forventet. I går gikk jeg tur med eldste i meis, det blir ca 19 kg på ryggen. Fytti grisen så tungt det er å dra på flesket! Gleder meg til de neste 20 er av.

 

Hvordan går det med dere? Husker spesielt Twig og Ranveig R og et par til jeg ikke husker nicket til. Håper dere har det strålende!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Frk. Jørgensen.

Godt å se deg igjen.

 

Du har vært kjempeflink. Det er deilig å få av seg noen kilo ja. Mitt vekttap i fjor endte på 17 kg. Har fortsatt 20 som jeg skal bli kvitt, målet mitt er 10 til sommeren og de siste 20 til neste jul. Da har jeg brukt to år på vekttapet og håper at vekten stabiliserer seg.

 

Lykke til videre!

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Alexandra: min løsning har vært kontroll på inntak (kcal). Spiser vanlig mat, men sunt, magert ofte. Mye vann. Går mye. Anbefaler grete roede vektklubb på nett. Gratis, og hjelper deg å holde kontrollen på inntak og uttak, og man legger inn vekt en gang i uken og får en nydelig (nedadgående!) vektkurve. Lykke til, er sikker på at du kan klare det!

 

NessaS: Du har også vært kjempeflink!! Smart å bruke litt tid, lettere å holde vekten etterpå sies det. Vi har 20 kg igjen begge to ser jeg, det skal vi klare!!

Skal følge med deg hvis du skriver her inne av og til.

Klem herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å bli huska!

 

Eg har ikkje gjort den store innsatsen etter jul, men har i det minste gått ned 1kg. Gjekk opp 2 i jula..

 

Men er no på minus 13kg sidan eg begynte i juni, og er fornøgd med det. No er eg 96kg og skal ned til 75 med tid og stunder. Satsar på å bli gravid igjen ein gong og, men vil ned til 90 før den tid. Så no må eg ta meg saman, begynner nemlig å bli babysjuk :o)

 

Formen min er uendeleg mykje bedre enn før, bekkenet blir bedre for kvart kg som forsvinner (og muligens jo mindre eg ammar småen). Her i forgårs gjekk eg og ei DiB-veninne på tur i 3-4 timar (13.000 skritt!!). Eg hadde småen i bæresele på ryggen og det gjekk kjempefint.

 

No for tida er eg forresten utan internett (brukar det når eg er hos mamma og pappa), så eg følger lite med her inne.

 

Lykke til vidare til deg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Det er jo strålende RR!

Begge mine svangerskap har begynt på over 100, og det blir tungt så det holder! Derfor lurt av deg av satse på 90 som utgangspunkt. Ja, ikke sant formen er bedre? Helt herlig. Imponerende med 13000 skritt!

Lykke til videre iallefall, og tvi tvi med grviditet hvis det skulle skje. Mine er så tette i alder, at jeg tror jeg er blitt litt immun mot babysjuke. Men man skal jo aldri si aldri..

 

Frk J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...