Gå til innhold

Da har jeg vært på modningsakupunktur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min første time er unnagjort, og det gikk jo veldig greit. Mannen "lovte" meg en kjapp og enkel fødsel, så får vi se da... Sa til han at jeg kom etter ham hvis det ikke stemte..he he.

Ny time på mandag, da skulle vi gå ordentlig i gang, som han sa, spennende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg spørre om hvor langt du er på vei, og hvor du har tatt akupunkturen. Altså hvor i norge.. :)

Skrevet

Hei. Jeg er 36 + 4 i dag, var visst perfekt tid å starte på ifølge han. Jeg bor i Trondheim :)

Han virka veldig proff da, så jeg fikk på følelsen at han visste hva han drev med...håpe håpe..

Skrevet

Har veldig lyst til å prøve selv, har hørt mye positivt.

Jeg bor i Oslo og er 37 +1 og må vel kanskje skynde meg å finne en god akupunktør.

Lykke til! La oss få høre hvordan det går :)

Skrevet

Hvor mye koster det? Er litt interessert selv jeg.

Skrevet

Der jeg var så kostet det 450 for den første timen, så tror jeg det var 300 for hver av de neste. Kan jo bli litt dyrt med 3-4 timer, men absolutt verdt det hvis det funker!

Skrevet

Jeg også skal!!! men jeg må vente litt da. Er bare 32+3 idag.

Lykke til. Håper det funker bra på deg! spennende!!!

Skrevet

Ikke for å ødelegge optimismen, men det er ikke akkurat noen garanti for kort og enkel fødsel :) Forrige gang hadde jeg masse kynnere i 20 uker, og fikk modningsakupunkteur, så jeg følte emg sikker på at livmora var topptrent, slik at fødselen skulle gå rimelig fort. Men det tok likevel 50 timer før den lille kom ut. Hadde maaaange timer med smertefulle ineffektive rier. Så denne gangen bruker jeg heller pengene på noe annet enn modningsakupunktur!

håper likevel det virker godt på deg!!

Skrevet

Neida, jeg skjønner jo at jeg ikke har noen garantier her, men så kan det jo faktisk virke å da. Skader jo ikke å prøve heller tenker jeg. Sist så gikk vannet 3 uker før termin, og de klarte ikke etter utallige kurer å gjøre meg moden for fødsel, så det er først og fremst et nytt ks jeg vil unngå. Har egentlig ingen forhåpninger om en 2-timers-fødsel, vil bare så gjerne bli moden slik at jeg får prøve å føde vaginalt.

Men, skulle nå det han sier stemme, så har han en evig venn i meg:)

Lykke til, og håper du slipper samme fødselen denne gangen:)

Skrevet

Og hvem vet om det virket uansett? Ungen kom i hvertfall til termin. Hadde jeg ikke tatt modningsakupunktur, så ville han kanskje brukt 3 døgn og kommet 14 dager over tiden :)

håper nålene sitter som et skudd på deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...