Gå til innhold

Hvordan er det med sexlysten???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så kåt for tiden, og trenger sex, men vi er inne i en litt dårlig periode, så vi kysser ikke engang. Det er ikke helt det samme å gjøre det selv. Trenger å kjenne han inne i meg. Uff. hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nettopp tatt batteriene ut av laderen, typen er borte på jobb, blir borte i 14 dager!!! :) hehe

Nei, hva kan man gjøre? Det er jo ikke det samme å gjøre det selv... Du får be han utnytte tiden mens han kan, det blir ikke mye etter fødselen, kan du si!!!

Skrevet

Lysten er der, til tider iallefall! Hos oss er det mer usikkerhet i forhold til barnet, jeg vet jo at de sier at det ikke skader babyen, men her om kvelden da vi skulle prøve rikshospitalets "føde sex", mener kjæresten min at han kunne kjenne hodet... eller iallefall noe som stengte.......!!!???? JM har sagt at hodet ligger meget langt nede, men skal det være mulig å kunne kjenne det? Hvordan kan en da ha sex? Jeg mener... det er som om penis ikke kommer helt inn...... Noen som vet????? Var litt skummelt!

Skrevet

Det kan han umulig kjenne, ikke uten å tvinge seg gjennom en ganske trang livmorhals (noe penisen er ikke akkuratt bygd til...litt for tykk og myk)og påføre deg masse ubehag. JM var innom der til meg i dag ...(stripping) og det var ikke godt.

Skrevet

SEX!??!?!?!? HVA ER DET!``!??!?!?!?!??!?!

Husker ikke lenger...

*LER*

;)

Skrevet

Ikke eksisterende den siste tiden, men mye kos da! :-) Gleder meg til lysten eller orken kommer tilbake.

Skrevet

Lysten er der, men har fått restriksjoner da hodet ligger så langt ned!!! Det kan derfor være veldig ubehagelig for meg å ha sex, samt at jeg bør ha minst mulig "oppe i der" for ikke å framskynde en fødsel. Men har bare fire uker igjen, så vi får se hvor lenge forbudet overholdes:)

Skrevet

veldig bra... :)

Skrevet

her er lysten på topp! :) hadde en litt tørr periode helt i begynnelsen da jeg kasta opp bare jeg rørte på meg. men det varte ikke lenge gitt! :) Må ha det bare må ha det! ;)

Skrevet

Sexlyst.... ha ha ha ha ha ha ha flire mæ ihjel...

Kan nesten ikke huske sex, trur æ e grodd igjen æ...

Skrevet

Trur kje me har hatt sex si barnet vart befruktet. 6 uker igjen nå. Veldig lite sex lyst kan en si

Skrevet

nei er vell blidd jomfru på ny;-P... Husker ikke hvordan man har sex engang.. hehe får vell lære det på nytt etter fødsel;)

Skrevet

prat med ham. fortell ham hva du trenger.. hva du har lyst på. det er den eneste måten å få det på. :)

her har sexlysten vært okei gjennom hele svangerskapet. sex er godt og viktig for forholdet, men det er selvsagt ikke alle som har lyst gjennom hele perioden. jeg har vært opp & ned, mens typen min har hatt en jevn lyst hele tiden, og så er han også veldig god og tålmodig mot meg.

(ser du, her skryter jeg til og med av ham enda jeg er kjempesint fordi han ikke holdt det han lovet meg i dag; nemlig å sette opp babysengen.

jeg elsker ham visst for mye, jeg.. tihi. :P)

Skrevet

Hos oss er det veldig opp og ned. Har liksom perioder. Akkurat nå er det heller labert, men det er nok litt pga formen oxo. Har mye vondt i ryggen og masse kynnere så da er ikke gnisten like enkel å tenne. Men det er jo mange andre måter en kan kose på om ikke akkurat å ha sex. Vi har mye nærhet da:))

Skrevet

her er det så godt som ikke-eksisterende!!!

:-(

Er bare sånn.. har litt lyst innimellom, men det går fort over!!! Satser på bedre tider etterhvert!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...