Gå til innhold

Puh, da var 6 ukers kontrollen for mammaen overstått...


vips-77

Anbefalte innlegg

Legen sa jeg ikke trengte å ta GU hvis jeg ikke ville, men siden jeg ble klipt og sånt tenkte jeg det var greit å sjekke det så da er det heldigvis gjort.... Hater det virkelig!!! Men godt å ha det gjort da.. Fikk resept på cerazette, er det noen som har prøvd det?

Får se om jeg tør å slippe til mannen etterhvert, he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldig du som er ferdig! :-) Må man ikke ta gu for å sjekke livmoren da???

 

Hvis ikke så trenger kanskje ikke jeg siden jeg tok ks. Men må sjekke det såret for det er IKKE pent.

 

Skal til torsdag............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll for noen uker siden, hater det VIRKELIG! Får ikke til å slappe av, det gjør jo ikke saken enklere.. Jeg fikk en liten rift under fødselen, i følge jm som sydde meg. Fastlegen sa, å, har de ikke sydd her nei? neivel.. hørtes litt dramatisk ut, men det var ikke noe krise sa han. De hadde sydd altså, men ikke så mye. Men alt "funker" som det skal, merker ingen forskjell der nede. Sambo er fornøy og så..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal om 1.5 uke, og legen min sa jeg valgte selv om jeg ville ta gu eller ikke. Hvis jeg følte alt gikk greit trengte jeg ikke. Men ble sydd, så tror jeg vil ta det. Men må man ha med urinprøve til denne timen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll for 11/2 uke side. Av alle ting fikk jeg bare en medisinerstudent jeg da. Tenkte med gru på gu'en, men fikk ikke noe spm om det. Hu spurte bare om alt var greit der nede og det er det jo så var det ikke mere snakk om det.

Hadde ikke med urinprøve, fikk heller ikke spm om dette.

Egentlig en bortkasta time syns jeg men nå er det da gjort. Fikk da rekvisasjon til fysioen og resept på cerazetta gratis da. Så da kom det ds noe ut av besøket.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ha med urinprøve ja, og så veide de meg og sjekka blodprosenten.. Jeg ba legen ta sånn celleprøve mens han var inni der og for det var så lenge siden så da slipper jeg det og på en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...