Gå til innhold

Har alle forsikring til babyene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke, men ser det er mange her som har..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har forsikret baby, storesøster, meg og gubben, bil, hus, innbo.

Tror kanskje det er litt vane det der. Jeg er vant til å "ha forsikringene i orden" hjemmefra :) Foreldrene mine har alltid vært forsikret, og forsikret oss ungene.

Skrevet

Jepp!!

Skrevet

hun er forsikret ja. betaler med glede 1500 i året for det

Skrevet

Ja, synes 2 kroner dagen ikke er mye å forlange for mini.

Skrevet

Ja, vi har også forsikret jenta vår. Fikk et godt tilbud gjennom Postbanken som går ut på at vi får gratis forsikring på henne så lenge vi lar barnetrygden gå inn på en sparekonto til henne.

Skrevet

Det var det første jeg gjorde etter fødsel omtrent:) Forsikret opp og ned i if:)

Skrevet

Jeg har i alle år hatt kun postbankens barnas trygghetskonto for eldste datter på 9 år. men har nå funnet ut at de betaler kun opptil 600 000 ved ulykkeskade. thats it.

Jeg syns det ble litt stusslig hvis ulykken virkelig skulle være ute og ungene skulle trengde hjelp livet ut.

har derfor forsikret begge barna mine i storebrand utvidet forsikring (best i test). Her får vi nesten dobbelt så mye v ed uførhet, i tillegg mnd. utbetaling på inntil 43 tusen kr. i året. og ikke minst ved div. sykdommer. Med tanke på at barna kan ha behov for hjelp livet ut. betaler jeg gladelig 130 kr mnd/ pr barn. Har selvfølglig postbankens trygghetskonto i tillegg

Jeg har nå en baby på 2 mnd i tillegg til storesøstera på 9 år.

Skrevet

Ja, vi har barneforsikring til begge ungene. Det ordnet jeg med omtrent med en gang vi kom hjem fra sykehuset.

Skrevet

Jepp!

Er forsikret for alt som er mulig. Dvs det beste som er. Mannen min jobber med forsikring, så det var vel det første han gjorde da lillegutten ble født! Verdt hver ei krone... :-)

Skrevet

lillegutten min er forsikret gjennom min forsikring frem til han er 1 år.De fleste forsikringer har en sånn ordning automatisk.men han skal få ny nå som han snart er 1 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...